AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Del Skrevet 29. juli 2023 Hei! Jeg har lys hud. Sånn veldig blek hud, hadde fregner før men ikke lengre. Er mye i solen men det gjør ikke noe særlig. Derfor har jeg lyst til å bruke selvbruning. Men jeg har noen kriterier: Naturlig, selv om jeg starter med veldig lys hud Ikke oransje Farger ikke klær eller sengetøy. Jeg tror en body lotion med selvbruning i er best , men har dere anbefalinger? Og i tillegg: jeg er insecure av min lyse hud. Er det virkelig mange menn osv som ikke synes det er noe fint? Sammenlignet med vennene mine er jeg et spøkelse.... men jeg har fin hud. Anonymkode: 2c4b6...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 29. juli 2023 #2 Del Skrevet 29. juli 2023 Gradual self-tanning lotion fra Sophie Elise sitt merke Glöd er veldig bra. Bruker den selv og får en fin brunfarge av den, blir ikke oransje. Den er en body lotion med selvbruning, og jeg opplever aldri at den smitter av på klær eller sengetøy så lenge jeg venter litt etter jeg har tatt den på. Så den får trukket godt inn i huden før jeg har på meg klær igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Del Skrevet 29. juli 2023 Dove eller aco summer glow. Fargen bygges opp sakte og slipper striper.. Anonymkode: 1773e...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. juli 2023 #4 Del Skrevet 29. juli 2023 Cosmica Sunkissed lotion. Luktar godt og er ikkje for sterk farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie87 Skrevet 30. juli 2023 #5 Del Skrevet 30. juli 2023 Dove gradual tan er god. Til ansiktet kan du prøve Clarins sine tan drops, de kan du også blande med dagkremen din så det ikke blir for mye. Om du ikke får særlig farge i sola kan du prøve betakaroten, det er effektivt.. Men ikke skipp solkrem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 30. juli 2023 #6 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg synes lotion funker greit, sakte og litt farge. Men laken blir missfarget av den. Jeg er mest fornøyd med st. Tropez mouse. Da velger du selv styrken om du har den på 1, 2 eller 3 timer før du vasker av. Bare husk godt grunnarbeid (piling og fuktighetskrem) før påføring 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå