AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Om jeg tar på meg klær som ikke dekker hele kroppen, føler jeg som en forfengelig tøs. Går som regel i lange bukser og skjorter og føler meg ubekvem i t-skjorter, men det går så vidt. Har ikke badet eller vært på stranden i voksent liv Går jeg i klær som klistrer seg til kroppen føler jeg meg alltid feit, selv om jeg har en BMI på 26, og jobber hardt for å bli tynnere. Helst skal klærne henge av meg og være en eller to størrelser for store. Noen andre som har opplevd dette? Jeg er mann, om det hjelper Anonymkode: c2d90...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Ikke snakk så stygt om deg selv Jeg tror nok du selv ser deg selv om større enn du er og at du nok prøver å gjemme deg litt i klærne siden du vil ha de litt stor. Ikke uvanlig noen av delene har jeg inntrykk av. Gjort begge disse tingene selv. Men å kle seg i store posete klær gjør gjerne at man ser enda større ut enn man er. Du sier jo selv du jobber med å gå ned i vekt, jeg tror du kan ha fordel av å også jobbe litt med selvbildet. BMI på 26 er ikke kjempemye. Anonymkode: 2baac...80f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 18,5-25: er normal vekt så du ligger ikke langt unna den 🙂 Jeg er kvinne i førti årene og ligger på en BMI 30 så jeg har litt å jobbe med. Kjenner meg litt igjen og har heller ikke badet på stranden/basseng siden jeg var ung. Jeg har fått det til vane å gå med treningstøy eller løse klær: Linbukser, stretch bukser og løse gensere som har fungert, men savner den slanke kroppen jeg en gang hadde som var str 38/40 men den tiden kommer nok ikke tilbake. Blir rundere med alderen 🙂 Håper du finner ut av det. Nå er jeg kvinne og ikke mann. Kanskje det er andre menn her i forumet som kjenner seg igjen... Anonymkode: 6a53f...943 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Du er mann og føler deg som en tøs? Hehe, småmorsomt. Jeg er også mann og liker heller ikke tettsittende klær. Tror ikke det er noe galt med det. Kle deg i det du syns er komfortabelt. Anonymkode: 43a02...62f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Spiseforstyrrelse og/eller negativt kroppsbilde? Ikke normalt å føle seg som en feit hore (?!) fordi man går på stranden eller bruker t-skjorte, i alle fall. Anonymkode: ed05c...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå