AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Har hatt ekstremt kramper i magen av og på den siste uken. Startet å få en blødning i dag og når jeg tørket meg etter å ha tatt ut den første tampongen, ble jeg servert dette🙃 Noen som vet om det muligens er en spontanabort eller vet hva dette er? Anonymkode: 3dbed...b76
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Slimhinne mest sannsynlig. Mange opplever dette i forbindelse med menstruasjon iløpet av livet. Helt vanlig og ufarlig. Anonymkode: 16c25...d21
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Jeg tror det er en sånn "menstrual clot". Vanligvis er blødningene våre delt opp og kommer i mindre "biter", men noen ganger kommer det i større , som der. Anonymkode: 9346a...309 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 UT her. Takk for svar! Den var heftig stor, så ble litt sjokkert når jeg så den. Har lurt noe voldsomt på hva disse krampene har kommet av. Men det gir mening at denne slimhinnen er svaret på det, ettersom livmorhulen er så trang Anonymkode: 3dbed...b76 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Det var en artikkel på NRK i vinter om akkurat dette. En dame som fikk ut en enorm bit av livmorslimhinnen. Fant den her: https://www.nrk.no/innlandet/kristina-_25_-fant-store-klumper-i-truseinnlegget_-_-trodde-jeg-skulle-do-1.16289736 Det ser virkelig ut som en bit av en kyllingfilet! Anonymkode: 0be8f...1e6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var en artikkel på NRK i vinter om akkurat dette. En dame som fikk ut en enorm bit av livmorslimhinnen. Fant den her: https://www.nrk.no/innlandet/kristina-_25_-fant-store-klumper-i-truseinnlegget_-_-trodde-jeg-skulle-do-1.16289736 Det ser virkelig ut som en bit av en kyllingfilet! Anonymkode: 0be8f...1e6 Er nok dette ja. Har hatt det selv og levde i troen på at det må ha vært en spontanabort i noen år, helt til jeg fikk en til uten å ha hatt samleie. DA ble jeg stressa 😅 Bør jo egentlig lære om det på skolen, synes jeg. Anonymkode: c01d4...6a2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er nok dette ja. Har hatt det selv og levde i troen på at det må ha vært en spontanabort i noen år, helt til jeg fikk en til uten å ha hatt samleie. DA ble jeg stressa 😅 Bør jo egentlig lære om det på skolen, synes jeg. Anonymkode: c01d4...6a2 Ja! Jeg ante ikke at dette gikk an før jeg leste den artikkelen på NRK! Anonymkode: 919f0...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå