Gå til innhold

Opptatte menn er så spennende!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møter av og til menn som sier etter flørting at de er i forhold, og har funnet ut at de er de mest spennende mannfolkene.

Jeg tenker det ikke er min feil om de legger an på meg, og synes at de er veldig tiltrekkende.

Har rotet med 4 menn som er i forhold i sommer, og den ene er jeg skikkelig keen på og ønsker å ha som kjæreste.

Er det andre som synes opptatte menn er digge?😛

Anonymkode: 10623...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opptatte menn som holder på med andre damer, er drittsekker. Er det slike du ønsker å tiltrekke deg, så værsegod. Er ikke så mye å være stolt av. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du har problemer med selvtilitten og føler deg bedre av å konkurere med andre kvinner. 

Syns mange er digge, men jeg har jo omsorg for andre også. 

Anonymkode: cbfc4...287

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Luddertøs

Anonymkode: a33ae...6d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, utro menn er søppel.

Anonymkode: 2cb05...edc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pass på at rykter ikke sprer seg, ingen mann vil ha en dame med din historie 

Anonymkode: 2ecf6...823

AnonymBruker
Skrevet

Mange er drittsekker ja, men så er det mange av de som er i feil forhold, og det er grunnen til at de flørter med andre damer.

Ts

Skrevet

Lykke til. Håper du synes det er like givende når du en gang kommer i forhold med en slik "spennende" mann og han flørter og er utro med andre damer bak din rygg😉 Hvis du synes det høres bra ut kjør på😅🎉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange er drittsekker ja, men så er det mange av de som er i feil forhold, og det er grunnen til at de flørter med andre damer.

Ts

Bare vær forsiktig men å gjenkjenne drittsekkene. De som er i dårlige forhold kommer til å gå, for å bli sammen med deg - og de kommer mest sannsynelig til å være ærlig om sine dårlige forhold fra dag én. Drittsekkene kommer kun til å lyve, over lang tid uten å gjøre noe.

Anonymkode: 2686d...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Og hvor gamle menn vil du ha? De passert 40+, er enklest å få på kroken😉

Anonymkode: 814d3...3c3

AnonymBruker
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Lykke til. Håper du synes det er like givende når du en gang kommer i forhold med en slik "spennende" mann og han flørter og er utro med andre damer bak din rygg😉 Hvis du synes det høres bra ut kjør på😅🎉

Hvis man møter den riktige mannen er han ikke utro mot meg, hvis jeg er den riktige damen for han.

Mange har giftet seg med feil dame som blir ganske slitsomme etter noen år med barn og hverdagsstress, dessuten forfaller mange damer etter at de har blitt gift sier mange av mennene, og jeg er enige med de.

Ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Drittsekk og tiltaksløs altså 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du? Og hvor gamle menn vil du ha? De passert 40+, er enklest å få på kroken😉

Jeg er 45

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Mer patetisk trolling skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 0205f...fe2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45

Ts

Da har du minst halve norge som marked😂 hvor finner du de? Nettet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da har du minst halve norge som marked😂 hvor finner du de? Nettet?

Nettet og ute på byen for det meste eller via bekjentskaper. Jobber på hotell og møter mange der

Ts

• Liker 1
Gjest Raptuss
Skrevet

For en merkelig tråd. Det er mange menn som er digge, men ikke spesifikt fordi de er opptatt. 

Siden du liker best de i forhold tenker jeg du har noen former for tilknytningsvansker eller muligens troller kun for å erte på deg hissige damer😅 

Skrevet

Hvis man møter den riktige mannen er han ikke utro mot meg, hvis jeg er den riktige damen for han.

Mange har giftet seg med feil dame som blir ganske slitsomme etter noen år med barn og hverdagsstress, dessuten forfaller mange damer etter at de har blitt gift sier mange av mennene, og jeg er enige med de.

Ts

hehe,jeg er singel snart 40 år selv. Mangler ikke på komplimenter fra både yngre og eldre menn jeg ,men er du utro bare fordi du "kjeder" deg i et forhold eller andre ting så gjør man det slutt først isåfall. Jeg synes ikke det er spennende med gifte/opptatte  menn. Hvis en gift mann flørter med meg får jeg avsmak. Hvis en mann ikke er lykkelig i sitt forhold så går man fra partneren sin. Har selv dumpet 2 eks samboere fordi jeg ikke elsket dem lengre, var ikke utro. Handler om moral. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts

Ja, det er virkelig klasse å være i være i et forhold helt til man finner ut av at man er i "feil forhold", og agerer på det...

Håper virkelig du ikke er et troll, for det gir meg faktisk en form for glede å tenke at det finnes sånne som deg der ute 😅

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Mer patetisk trolling skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 0205f...fe2

Det kan du si, men som du ser så svelger 90% av brukerne på KG dette rått.

KG er virkelig det letteste stedet å trolle på. Litt som trollenes barnehage. 

Anonymkode: f0a0d...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...