Gå til innhold

Gå fra bodybuilder til normal kropp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei , hvordan er det å ha vært intim/ være sammen med en godt trent / bodybuilder ,  så gå over til en normal?  Ville dere hatt en vanlig pappa kropp som neste partner, ville dere klart å blitt tent på en pappa kropp igjen ?

Anonymkode: e5bd5...72e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to ekser som er typ bodybuilder. Valgte dem ikke pga kroppen, tenkte ikke spesielt mye på den egentlig. Samboer nå har pappakropp deluxe, men jeg tenner på ham, null stress der.

Anonymkode: 0071c...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Bodybuilder looken er vel for spesielt interreserte, ikke akkurat noe den gjennomsnittlige dama leter etter 

Anonymkode: 55fc6...75c

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort. Siden det er mannen jeg tenner på først og fremst kan jeg ikke engang si at jeg tenkte mye over det. Bodybuilderen var dessuten en dårlig elsker, så nøt kroppen til ham med vanlig kropp mye mer. 

Har alltid tent på dem jeg var,sammen med. Ville ikke vært sammen med dem om jeg ikke gjorde det. 

Anonymkode: 28824...ae9

AnonymBruker
Skrevet

Svarene i denne tråden... Ja særlig 

Anonymkode: e1a1d...0b5

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at det viktigste for kvinner er at mannen ikke er tynn. Om det er muskler eller fett som utgjør kroppsvolumet er mindre viktig.

Anonymkode: 669e2...aa7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en trent pappakropp, og merker at hun er mer ivrig om jeg er litt tørr, markert, med et tydelig morrabrød.

En periode i syklusen er hun virkelig på, kjenner på muskler, kommenterer størrelsen på kølla, lukter på meg, kryper tett på om natten osv. Da er hun superrask til å komme, gjerne tett på, liker det dypt og tett.

Ellers mer vanlig og litt vanilje.

Så kropp tror jeg er relativt. Sier kanskje noe om deres instinkter, behov og hvilken type den mannen de er med er. 

Tenker dette løser seg i de ulike forhold, livsfaser, behov. Er det utforskning, parring, hverdag, osv....? Tipper preferansene er flytende, hos kvinner, som hos menn. Ikke alle liker å innrømme det, men det vi jo om den menneskelige natur. Vi vil fremstå som konsistente, jaja. Si det til dere selv. Det og så syklig korrekte, selv i nettet, der nobody vet hvem f.... du er. Så svarene dere leser her må tolkes med en klype salt. Gjør dine egne erfaringer. Det finnes gode studier og litteratur som svarer på blant annet spørsmål som dette. 

Anonymkode: 3dce5...a36

Skrevet

Synes i hvertfall helt vanlig kvinner er 100% mer sexy enn bodybuilder kvinner er;)

AnonymBruker
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (39 minutter siden):

Synes i hvertfall helt vanlig kvinner er 100% mer sexy enn bodybuilder kvinner er;)

Som med menn finnes det ulike kategorier innen kroppsbygging. Finnes de du ikke ville klart å gjette at var kroppsbyggere, til bolevrak som ser ut som tegneseriefigurer i Marvel.

Ei som stiller i rein bodybuilder klasse, ny barbert, stappfull av silikon, og dyp stemme, er jo mest populær blant menn som selv er litt utenfor menyen. Kvinner som søker bolegutta, vel, andenebb og dukke kropp, eller ofte pawg+, eller andre varianter, overrasker ikke. 

Det får være deres formel for tiltrekning, vi andre har nå våre greier, har vi ikke?

.

Anonymkode: 3dce5...a36

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...