AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg har vel hatt et tøft liv, med sykdom og motgang. Men etter et langt forhold bak meg har jeg det ganske bra. Har nådd en godt voksen alder, har prøvd meg på nettdaiting uten hell. Er ikke ute etter en samboer, men vil gjerne hatt en venn! Er det noen håp for meg? Anonymkode: 7fa0e...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2023 #2 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Jeg spår ikke her inne, men svarer litt som følge av erfaringen noen får etter å ha spådd så lenge jeg har spådd og det er; den som prøver og ikke gir opp er det håp for. Det beste er å be om råd fremfor om du spør om fordi det forutsetter at du handler. Endret 30. juli 2023 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg har lagt kort, og ser at du snart får en ny venn (nærmere jul?). Dette er en stilig mann som liker å gå med hodeplagg (sixpence eller flosshatt?) og hansker. Ser ut som han har to biler, en ny og en eldre (veteranbil?). Ser du sitter på med den eldre bilen og smiler. Anonymkode: 31101...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 29. juli 2023 #4 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har lagt kort, og ser at du snart får en ny venn (nærmere jul?). Dette er en stilig mann som liker å gå med hodeplagg (sixpence eller flosshatt?) og hansker. Ser ut som han har to biler, en ny og en eldre (veteranbil?). Ser du sitter på med den eldre bilen og smiler. Anonymkode: 31101...dde Tarotkortene handler om indre sjelereise, tanker, følelser, frykt, håp og drømmer og aldri direkte håndfaste hendelser. Det er reaksjoner kortene forteller om. Endret 30. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har lagt kort, og ser at du snart får en ny venn (nærmere jul?). Dette er en stilig mann som liker å gå med hodeplagg (sixpence eller flosshatt?) og hansker. Ser ut som han har to biler, en ny og en eldre (veteranbil?). Ser du sitter på med den eldre bilen og smiler. Anonymkode: 31101...dde Kunne du lagt kort på meg? Kjærlighet? ❤️ Anonymkode: d3a96...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 17.42): Jeg har vel hatt et tøft liv, med sykdom og motgang. Men etter et langt forhold bak meg har jeg det ganske bra. Har nådd en godt voksen alder, har prøvd meg på nettdaiting uten hell. Er ikke ute etter en samboer, men vil gjerne hatt en venn! Er det noen håp for meg? Anonymkode: 7fa0e...0aa Får ikke opp at du vil treffe noen i nærmeste framtid. Anonymkode: c0034...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 Skjer ikke noe. Anonymkode: c0034...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå