Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde ubeskyttet sex 5. juli, og skulle egentlig ha fått mensen 10. juli. Mensen var forsinket, og jeg begynte å blø 15. juli. Greia nå er at jeg har blødd siden 15. juli, og de siste dagene har det vært helt ekstreme mengder med blod - nesten så jeg blir bekymret for at jeg skal få blodtap. Hva kan dette være? Jeg tenkte å kontakte legen over helgen. Har ingen smerter. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du en stabil syklus? Alltid like mye blod, like lange dager, i lang periode? 

Anonymkode: 99f42...c5c

AnonymBruker
Skrevet

Infeksjon

Anonymkode: 43fe6...f37

AnonymBruker
Skrevet

Kjemisk graviditet kanskje. Vanskelig å vite. Sjekk med lege om du føler deg dårlig. 

Anonymkode: 59327...4e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du en stabil syklus? Alltid like mye blod, like lange dager, i lang periode? 

Har hatt ganske stålkontroll på det før dette skjedde ja, visste når jeg hadde eggløsning og mensen kom alltid når jeg forventet det, og varte i like mange dager.

AnonymBruker
Skrevet
DenLille skrev (15 minutter siden):

Har hatt ganske stålkontroll på det før dette skjedde ja, visste når jeg hadde eggløsning og mensen kom alltid når jeg forventet det, og varte i like mange dager.

Kanskje eggløsning kom litt senere denne gangen og du ble gravid - men kjemisk graviditet? Ring legevakten og spør også om råd on det er så mye blod at du blir oppriktig bekymret. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...