DenLille Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Hei! Jeg hadde ubeskyttet sex 5. juli, og skulle egentlig ha fått mensen 10. juli. Mensen var forsinket, og jeg begynte å blø 15. juli. Greia nå er at jeg har blødd siden 15. juli, og de siste dagene har det vært helt ekstreme mengder med blod - nesten så jeg blir bekymret for at jeg skal få blodtap. Hva kan dette være? Jeg tenkte å kontakte legen over helgen. Har ingen smerter.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Har du en stabil syklus? Alltid like mye blod, like lange dager, i lang periode? Anonymkode: 99f42...c5c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Kjemisk graviditet kanskje. Vanskelig å vite. Sjekk med lege om du føler deg dårlig. Anonymkode: 59327...4e8
DenLille Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du en stabil syklus? Alltid like mye blod, like lange dager, i lang periode? Anonymkode: 99f42...c5c Har hatt ganske stålkontroll på det før dette skjedde ja, visste når jeg hadde eggløsning og mensen kom alltid når jeg forventet det, og varte i like mange dager.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 DenLille skrev (15 minutter siden): Har hatt ganske stålkontroll på det før dette skjedde ja, visste når jeg hadde eggløsning og mensen kom alltid når jeg forventet det, og varte i like mange dager. Kanskje eggløsning kom litt senere denne gangen og du ble gravid - men kjemisk graviditet? Ring legevakten og spør også om råd on det er så mye blod at du blir oppriktig bekymret. Anonymkode: 99f42...c5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå