AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Jeg er sensitiv til kaffe. Det vet jeg fra noen år tilbake da jeg nærmest ble psykotisk etter flere netter uten søvn. Etter det har jeg vært veldig forsiktig med kaffe selvfølgelig. Men kaffe er så djevelsk godt… Denne uka har jeg gått på en smell igjen. Problemet er at jeg kom i en ond sirkel med lite søvn en natt, som jeg så «kompenserte» med å drikke mye kaffe dagen etterpå, og så var det i gang, med mer og mer kaffe, og dårligere og dårligere søvn. Det er som at kroppen min lagrer koffeinet uten å kvitte seg med det like fort som hos andre. Forrige gang dette skjedde fikk jeg zopiklone av fastlege som hjalp meg til å få en normal døgnrytme, men det utsatte egentlig bare problemet, og jeg får uansett ikke tak i det nå. Jeg er så utrolig trøtt nå. Vanvittig tankekjør om masse fjas, og øya er så vidt åpne. Men når jeg lukker øynene blir tankekjøret enda kraftigere. Jeg har forsøkt mediasjonsapper, bodyscan o.l. men klarer ikke konsentrere meg. noen tips? Jeg har kun drukket en kopp kaffe i dag (k 07.00). Og ett par kopper med koffeinfri kaffe. Anonymkode: f7bb1...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå