AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Og man har rundet 30år og fortsatt singel. Aldri klart å ha noen på besøk en gang. Da føler jeg det bare er å gi opp livet? Sosial angst kan være skikkelig hemmende. Jeg er tydeligvis ikke en av de som ble bra etter behandling heller. Skal jeg alltid slite sånn? Vil jo ha kjæreste som alle andre jeg også. Har det vondt idag 😢 Anonymkode: c946e...59a 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 du er ferdig med behandling, eller ga du opp? Anonymkode: 7cadb...12f
trøndermann38 Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Har det slik selv, jeg har funnet meg en hobby jeg kan gjøre hjemme over nett og treffer en del folk der, det hjelper meg. 1
Gjest diddums Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Du kan leve livet slik det passer for deg ❤ du "må" ikke ha et A4 liv hvis det ikke passer deg. Men hvis det er viktig for deg å få til endring, kan du evt bytte fastlege og forsøke nye runder med behandling. ( Det kommer også stadig nye medisiner/behandlingsmetoder også.) Kan du øve på å ha besøk, med familie og venner? Kanskje det kan være en tanke å se etter en kjæreste i samme situasjon, så dere forstår hverandre godt og kan ta hensyn?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Kjæreste er ikke noe man får... Anonymkode: 24f50...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Man trenger ikke å ha angst heller. Jeg er sjenert, men har på ingen måte angst, og får det heller ikke til. Jeg har riktignok vært i ett forhold, men har vært singel 16 av de 17 årene jeg har vært voksen. Det å finne noen som er villig til å date deg i tillegg til å sjarmeres er vanskelig, men jeg har jo sett eksempler på at folk med de utroligste personligheter har klart å finne kjærligheten likevel. Man må bare bite i seg negative tanker og kaste seg rundt, og ja, det er lettere sagt enn gjort. Anonymkode: 266e6...6c7
BerntHulken Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 (endret) . Endret 28. juli 2024 av BerntHulken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå