Gå til innhold

Blå bukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere jenter som har hatt brudebukett med blå blomster som dere har bilder av? Eller har dere sett bilder av buketter med blå blomster et annet sted? Jeg vil gjerne ha blått fordi det er fargene i bryllupet vårt, men skulle gjerne sett noen eksempler før vi tar den endelige bestemmelsen.

Jeg finner stort sett bare hvite, gule, røde og rosa brudebuketter rundt omkring på internett... :icon_question:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh, kornblomster er så fint!

Jeg har rundt 60 bilder på maskinen her, men ingen blå desverre. Har mer på "jobbmaskinen".

Men vet trådstarter litt om hvilke blomster hun liker da?

Skrevet
bildene av buketten til ei venninne finner du her;

http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=1005212

giftet seg i juli, blomstene var da akkurat mulig å få tak i...

Åh, den var utrooooolig fin!!! :)

Jeg vet egentlig hvilke typer blomster jeg liker, men det er så få av dem jeg kan navnet på... Og de fleste av dem har jeg ikke sett i blått.

Er kjempeglad i orkidéer, tulipaner, liljer, gerbera.... og det var de jeg vet navnet på.. :sjenert:

Skrevet
Dette var artig, dette er nemlig bilder av min bror og min svigerinne ;)

Hun hadde blå hortensia i buketten sin.

Så moro! Ser ut som om bildet er tatt inne på Balaklava... vi skal gifte oss der i april. Blir nok ikke hest og slede i gamlebyen da, men det så jo helt nydelig ut.

Skrevet
Så moro! Ser ut som om bildet er tatt inne på Balaklava... vi skal gifte oss der i april. Blir nok ikke hest og slede i gamlebyen da, men det så jo helt nydelig ut.

Bildene er tatt inne på Balaklava, ja..... Var veldig fint der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...