AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Jeg har begynt å date litt etter brudd med barnefar. Veldig god venn med far,men han er syk og kan ikke ta seg av barnet. Jeg har imidlertid flere besteforeldre tilgjengelig, og får masse barnevakt om jeg ønsker. Barnet er 2 år og jeg er 32. Jeg kjenner på lysten til å møte en bra mann. Jeg har nylig brutt med en jeg data i 2 mnd. Vi ble litt forelska i hverandre og han kunne se for seg å bli kjæreste med meg, og selv om jeg likte ham kjempegodt så måtte jeg si at jeg ikke kunne se for meg en framtid med ham (fordi jeg ikke kunne se for meg ham som stefar til mitt barn rett og slett... litt for liberal ift rus(hasj), og det virka som vi hadde et ganske ulikt syn på barneoppdragelse. Jeg er litt knust over dette bruddet, men tror det var for det beste). Jeg blir veldig raskt betatt og forelska, men ofte i feil menn... flere menn viser interesse for meg også. Jeg er vel ganske gjennomsnittlig på utseende, men tror jeg blir sett på som blid og sjarmerende. Jeg er ganske god til å "connecte" med folk, blir ofte deep talk fort, og jeg blir fort glad i folk. Åpen og ærlig. Og jeg faller for sjarmerende menn som viser meg oppmerksomhet... Men jeg vil bare ha en stødig, solid fyr, som jeg har en god vibe med og er tiltrukket av. En som har samme syn på livet (og rus=nei) som meg. Kan jeg få det?? Det var så vidt jeg klarte å bryte ting med denne forrige fyren, så jeg er stressa for at jeg skal falle for en "dårlig stefar" igjen Anonymkode: bfcc0...495 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Du får nok finne deg noen som har barn selv. Alenemødre står ikke høyest i kurs hos de som ikke har eller ønsker barn selv. Og det er egentlig helt naturlig da barn krever mye uanvhengig av om det er dine barn eller ikke. Anonymkode: 0908b...af0 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får nok finne deg noen som har barn selv. Alenemødre står ikke høyest i kurs hos de som ikke har eller ønsker barn selv. Og det er egentlig helt naturlig da barn krever mye uanvhengig av om det er dine barn eller ikke. Anonymkode: 0908b...af0 Min erfaring er heller omvendt, at menn liker kvinner som har barn fra før bedre enn kvinner som ikke har barn fra før. Anonymkode: 0f29b...c82 11
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Jeg hadde vært alene med barn i 3 år når jeg møtte samboeren min. Hvis en mann virkelig liker deg så driter han litt i om du er alene med barn eller ikke. Anonymkode: 4bacc...f27 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Om du finner noen nå som du kan ha barn sammen med, så er det ikke vanskelig. Men om du venter for lenge å forventer en mann uten egne barn skal være stefar , så blir det vanskelig. Anonymkode: d3da8...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Fiant flere skikkelige karer de årene jeg datet. Fant til slutt en som jeg lot bli en del av livet vårt, av eget ønske så klart. Jeg valgte kun å datert menn uten barn da jeg fant ei gal x hos den ene med barn. Orket ikke drama. Anonymkode: c48e2...aec 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner på lysten til å møte en bra mann Hva legger du i en bra mann? Anonymkode: 0daff...701
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du finner noen nå som du kan ha barn sammen med, så er det ikke vanskelig. Men om du venter for lenge å forventer en mann uten egne barn skal være stefar , så blir det vanskelig. Anonymkode: d3da8...6d5 Fant da mange menn som var villige til å gå inn i et forhold med meg som hadde barn. Selv om de ikke hadde. Anonymkode: c48e2...aec 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Fant da mange menn som var villige til å gå inn i et forhold med meg som hadde barn. Selv om de ikke hadde. Anonymkode: c48e2...aec Ja, men de fleste ønsker egne barn i tillegg (om de ikke er i 20 årene). Anonymkode: d3da8...6d5 1
TLR Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har begynt å date litt etter brudd med barnefar. Veldig god venn med far,men han er syk og kan ikke ta seg av barnet. Jeg har imidlertid flere besteforeldre tilgjengelig, og får masse barnevakt om jeg ønsker. Barnet er 2 år og jeg er 32. Jeg kjenner på lysten til å møte en bra mann. Jeg har nylig brutt med en jeg data i 2 mnd. Vi ble litt forelska i hverandre og han kunne se for seg å bli kjæreste med meg, og selv om jeg likte ham kjempegodt så måtte jeg si at jeg ikke kunne se for meg en framtid med ham (fordi jeg ikke kunne se for meg ham som stefar til mitt barn rett og slett... litt for liberal ift rus(hasj), og det virka som vi hadde et ganske ulikt syn på barneoppdragelse. Jeg er litt knust over dette bruddet, men tror det var for det beste). Jeg blir veldig raskt betatt og forelska, men ofte i feil menn... flere menn viser interesse for meg også. Jeg er vel ganske gjennomsnittlig på utseende, men tror jeg blir sett på som blid og sjarmerende. Jeg er ganske god til å "connecte" med folk, blir ofte deep talk fort, og jeg blir fort glad i folk. Åpen og ærlig. Og jeg faller for sjarmerende menn som viser meg oppmerksomhet... Men jeg vil bare ha en stødig, solid fyr, som jeg har en god vibe med og er tiltrukket av. En som har samme syn på livet (og rus=nei) som meg. Kan jeg få det?? Det var så vidt jeg klarte å bryte ting med denne forrige fyren, så jeg er stressa for at jeg skal falle for en "dårlig stefar" igjen Anonymkode: bfcc0...495 Kanskje finne deg en som har barn selv og som har livserfaring. Levd livet litt. Jeg ville ikke ha funnet meg en pappagutt. Ikke noe galt med dem men de er ofte bortskjemte. 1
norw Skrevet 29. juli 2023 #11 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er heller omvendt, at menn liker kvinner som har barn fra før bedre enn kvinner som ikke har barn fra før. Anonymkode: 0f29b...c82 Veldig overraskende om det er tilfelle. Jeg tenker i hvert fall at barn er et minus, men noe man aksepterer om man liker dama godt nok. 4 2
Cisco Skrevet 29. juli 2023 #12 Skrevet 29. juli 2023 Single, barnløse menn vil ikke oppdra/forsørge en annen manns barn! Finn en med barn fra før. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #13 Skrevet 29. juli 2023 I teorien god sjanse. Jeg er selv alenepappa, men synes det er vanskelig å komme i kontakt med kvinner som har barn fra før. Antar det er noen år for tidlig til at særlig mange har vært gjennom et brudd etter at barna kom. Litt som å finne nåla i høystakken. Har møtt en del kvinner uten barn, men de mangler litt relevant erfaring og forståelse. Anonymkode: 7c908...e73 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #14 Skrevet 29. juli 2023 Cisco skrev (39 minutter siden): Single, barnløse menn vil ikke oppdra/forsørge en annen manns barn! Finn en med barn fra før. Ikke min oppfattning. Heller ikke min mann sin siden han ikke ville ha biologiske barn. Han er pappa til mitt barn. Og en fantastisk en også. Anonymkode: c48e2...aec 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #15 Skrevet 29. juli 2023 Har flere venninner som er alene med barn, og virker ikke som om de har problemer med å treffe menn Anonymkode: 349bf...418 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #16 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har flere venninner som er alene med barn, og virker ikke som om de har problemer med å treffe menn Anonymkode: 349bf...418 Ons? Anonymkode: 7a41b...bf4 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #17 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke min oppfattning. Heller ikke min mann sin siden han ikke ville ha biologiske barn. Han er pappa til mitt barn. Og en fantastisk en også. Anonymkode: c48e2...aec Stakkars mann med liten m som må bruke tid og ressurser på en annen manns avkom. Anonymkode: 0908b...af0 1 1
BerntHulken Skrevet 29. juli 2023 #18 Skrevet 29. juli 2023 (endret) . Endret 28. juli 2024 av BerntHulken 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #19 Skrevet 29. juli 2023 BerntHulken skrev (2 minutter siden): Du har falt for feil menn og de har gitt deg et barn. Sikkert en mannemann med høy status. Nå vil du ha en "bra" mann som vil være en farsfigur for barnet ditt. Klassisk. Vi er mange som rett og slett ikke vil ha stebarn, fordi det forventes en farsrolle av oss samtidig som vi ikke vil blir respektert som grensesettere. Greit at du ikke vil bli stefar, det er det beste for barna også at voksne som ikke vil ha ansvar for andre foreldres barn er ærlige om det og holder seg langt unna. Men denne tankegangen ødelegger også sjangsene dine til å møte kvinner uten barn. Jeg har ikke barn og krever mer av noens holdninger enn dette. Men så finnes det jo kvinner som kanskje tenker som deg også, så kanskje jeg tar feil å det er lurt at du ytrer deg så dere kan finne sammen. 🤷♀️ Pappa min er ikke en mannemann av høy status, han er for syk til å være min far. Skal mamma skjemmes da mener du fordi hun fødte meg med han? Å skulle hun ikke ha funnet kjærligheten på nytt igjen? Har en god stefar nå. Men har aldri følt at jeg har en pappa. Å det har gått bra. Anonymkode: cf654...f49 1 1
BerntHulken Skrevet 29. juli 2023 #20 Skrevet 29. juli 2023 (endret) . Endret 28. juli 2024 av BerntHulken 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå