AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Noen som er grei erfaring med bakteriell vaginose? Jeg har aldri hatt det før, men mistenker at jeg kanskje har det nå. Jeg har perioder med økt mengde utflod i graviditeten, og fikk for 2 dager siden en stor økning. Helt blank i fargen og slimete. I takt med økningen synes jeg det begynte å lukte av underlivet mitt i går og i dag når jeg går på do. Utfloden i seg selv lukter absolutt ingenting, men det henger igjen en eim etter toalettbesøk og trusa lukter. Skal sies at jeg går på pencilin, og har hørt at det kan gi sopp? Kan det være det? Veldig uerfaren med det også, så vanskelig for meg å peke ut. Kan også nevne at jeg har vært på rekelag to kvelder på rad, og at jeg til vanlig synes at både underlivet mitt og porene mine lukter dagen etter et slikt måltid. Noen med erfaring?🙂 (skal ta kontakt med legen på mandag) Anonymkode: 618ef...b5e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Det kan være bakteriell vaginose, men denne skjedekatarren har ofte en fiskelukt. Bakteriell vaginose er en vaginitt og det finnes flere andre typer. Søk på vaginitt på emetodebok. Der står symptomer beskrevet for de ulike typene Anonymkode: 031e6...e24 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan være bakteriell vaginose, men denne skjedekatarren har ofte en fiskelukt. Bakteriell vaginose er en vaginitt og det finnes flere andre typer. Søk på vaginitt på emetodebok. Der står symptomer beskrevet for de ulike typene Anonymkode: 031e6...e24 Tusen takk for svar🙂 Anonymkode: 618ef...b5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå