Gå til innhold

Han gikk ned på meg foran masse folk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han gikk ned på meg foran masse studenter, og sa: mus mus namm. Min egen foreleser. Har ikke tenkt på ham i det hele tatt. Men kjenner nå at jeg er ordentlig kåt nå. At jeg må ha sex snart. Er det derfor man drømmer om slikt?  Var en drøm, men fikk orgasme i søvne.😩 var bare sykt digg. 

Anonymkode: e1e2c...d7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dødd av skam.

Anonymkode: 6593b...0fe

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hadde dødd av skam.

Anonymkode: 6593b...0fe

Man skammer seg sjelden når man drømmer.

Anonymkode: 3ed46...def

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han gikk ned på meg foran masse studenter, og sa: mus mus namm. Min egen foreleser. Har ikke tenkt på ham i det hele tatt. Men kjenner nå at jeg er ordentlig kåt nå. At jeg må ha sex snart. Er det derfor man drømmer om slikt?  Var en drøm, men fikk orgasme i søvne.😩 var bare sykt digg. 

Jeg å drømmer om sex med andre

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (7 timer siden):

Jeg å drømmer om sex med andre

Jeg og…

Anonymkode: 4741d...db1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

cool-story-too-bad-that-it-never-happened.jpg

Anonymkode: af484...2e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg og…

Og jeg og ;)

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har uthevet det viktigste for dere som ikke greier og lese.

Ts, vær glad det bare var en drøm, her om dagen drømte jeg at jeg hadde kjørt på og drept noen, den følelsen var jævlig, våk et opp dyvåt av svette.

Anonymkode: 927aa...0bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg og…

Selv om jeg vil gjøre mye for å gi dam nytelse med orgasme. Men de fleste damer tror at alle men bare ønsker å bli tilfredsstilt men slike er ikke jeg og vet også en del andre men tenker slik. for meg er det slik at få ikke dama nytelse så bli jeg lit lei meg selv om jeg nyter.

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

cool-story-too-bad-that-it-never-happened.jpg

Anonymkode: af484...2e6

Det som er så morro med din kommentar, at du ikke var i hodet på personen som drømte om det.. Så cool story bro.

Anonymkode: 5c1f7...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...