Gå til innhold

Er singel og ønsker meg barn, fyller 37 i høst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Realiteten kicker inn. Jeg ønsker meg barn, og lengselen blir bare større og større. Jeg fyller 37 år i høst, og har ingen mann i sikte.

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Tiden renner ut, og jeg ser ikke for meg livet uten barn. Kan leve uten en mann (😅), men ikke barn (🥺). 

Anonymkode: e03d4...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få barn alene da. Men da ville jeg satt meg på venteliste kjapt i det offentlige, for det tar tid. Evnt er privat uten ventetider, men mye dyrere. 

Anonymkode: c602c...18f

• Liker 8
Skrevet

Enig med anonym over her. Få barn alene. Ikke noe poeng i å finne en mann for å få barn hvis mannen egentlig ikke er det du vil ha. Dårlig gjort å utnytte en mann for å få spredt genene dine. Selv om menn har gjort det i hundrevis av år trenger ikke vi å gjøre det samme når vi ikke må :) 

Samtidig, hvis du ønsker totalpakken så er det forsatt tid for det. Sett kjærestejakten på dagsordenen og virkelig gjør det til det viktigste prosjektet i livet ditt her og nå. For de fleste tar det under ett år når de prioriterer letingen. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags nettverk har du? Det kommer til å bli viktig hvis du skal ha barn alene.

Anonymkode: 13519...20b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Nettinettet skrev (1 minutt siden):

Enig med anonym over her. Få barn alene. Ikke noe poeng i å finne en mann for å få barn hvis mannen egentlig ikke er det du vil ha. Dårlig gjort å utnytte en mann for å få spredt genene dine. Selv om menn har gjort det i hundrevis av år trenger ikke vi å gjøre det samme når vi ikke må :) 

Samtidig, hvis du ønsker totalpakken så er det forsatt tid for det. Sett kjærestejakten på dagsordenen og virkelig gjør det til det viktigste prosjektet i livet ditt her og nå. For de fleste tar det under ett år når de prioriterer letingen. 

Velkommen tilbake! ❤️ Haterne kommer til å hate, bare hev deg over det når den tid kommer. Vit at det er i alle fall en (og jeg er sikkert ikke alene) som setter pris på å se deg her igjen!

Og enig med deg (og anonyma). Gode råd! 😊

Anonymkode: b987a...999

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få barn alene om du har økonomi til det 😊

Anonymkode: 4b7bb...d02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæreste kan du få senere, om du velger å få barn alene først.

Sjekk til legen hvordan det står til med eggene 😊

Er du åpen og har du lov til å adoptere? Det er jo også muligheter der, om du et åpen

Anonymkode: e3f9b...72b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Velkommen tilbake! ❤️ Haterne kommer til å hate, bare hev deg over det når den tid kommer. Vit at det er i alle fall en (og jeg er sikkert ikke alene) som setter pris på å se deg her igjen!

Og enig med deg (og anonyma). Gode råd! 😊

Anonymkode: b987a...999

Tusen takk.  Det var en skikkelig hyggelig kommentar å få.  ❤️ 

Har en rolig periode uten ferie så tenkte hvorfor ikke stikke innom igjen en tur :)  

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Å få barn alene er egoistisk og ikke til barnets beste. Men det er klart at det er dine følelser og ønsker som er viktigst. Du er 37 år og har hatt masse tid på å få dette på plass tidligere, men altså ikke prioritert spesielt fornuftig ettersom du nå har dårlig tid og er desperat. Det er rett og slett helt sykt at dere synes det er ok å dra på en klinikk for å bli kunstig smelt på tjukka pga egne egoistiske behov. Stakkars unge.

Anonymkode: e59f3...a99

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å få barn alene er egoistisk og ikke til barnets beste. Men det er klart at det er dine følelser og ønsker som er viktigst. Du er 37 år og har hatt masse tid på å få dette på plass tidligere, men altså ikke prioritert spesielt fornuftig ettersom du nå har dårlig tid og er desperat. Det er rett og slett helt sykt at dere synes det er ok å dra på en klinikk for å bli kunstig smelt på tjukka pga egne egoistiske behov. Stakkars unge.

Har du noe forskning på det? Jeg har ikke lest noe forskning på det selv, men tror definitivt atdet ikke har betydning for barnet om det har en mor og far, en mor og kun det, eller en far og kun det, eller 3 møndre, 2 fedre, eller en hel bygd som oppdrar det.

Det som har betydning for et barn er at det får en trygg oppvekst med omsorg og kjærlighet fra minst en omsorgsperson. 

Og jeg håper at flere velger å få barn alene når barn er ønsket kontra å finne seg en partner for å få seg barn. Da blir ofte ikke barnets beste tatt hensyn til. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Realiteten kicker inn. Jeg ønsker meg barn, og lengselen blir bare større og større. Jeg fyller 37 år i høst, og har ingen mann i sikte.

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Tiden renner ut, og jeg ser ikke for meg livet uten barn. Kan leve uten en mann (😅), men ikke barn (🥺). 

Anonymkode: e03d4...b3e

Da bør du sette i gang IVF prosessen nå. 

Anonymkode: 8dee6...d77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er dette basert på forskning eller kun ditt eget sure oppgulp? 

Og TS kan ha nettverk rundt seg som gjør at barnet kan ha mange gode omsorgspersoner rundt seg. 

Anonymkode: 8dee6...d77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barnet har ingen far, staten er barnets far.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 484b5...55b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har hatt en fin oppvekst uten far. Finns gode stefedre også. Ingen garanti at hverken far eller mor er god selv om man har begge, derfor er det lov syns jeg å ta andre veier her i livet. Blir ikke alltid som vi håper, men det kan fortsatt gå veldig bra 

Anonymkode: e3f9b...72b

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva slags nettverk har du? Det kommer til å bli viktig hvis du skal ha barn alene.

Anonymkode: 13519...20b

Man kan ikke belage seg på nettverket rundt. For man kan ikke forvente å få hjelp av andre. Man hjelper til hvis man ønsker. 

Bestemmer man seg for å få barn om det er alene eller som par. Så må man klare å stå i det alene. 

Anonymkode: d7331...012

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet av en homofil mann som fikk barn med ei venninne. Begge deler på foreldreansvaret, men bor på hver sin kant med nye partnere.

Dette barnet har nå 2 sett foreldre som elsker det høyere enn høyest 🏳️‍🌈

Anonymkode: 6fe0d...9ee

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vet av en homofil mann som fikk barn med ei venninne. Begge deler på foreldreansvaret, men bor på hver sin kant med nye partnere.

Dette barnet har nå 2 sett foreldre som elsker det høyere enn høyest 🏳️‍🌈

Anonymkode: 6fe0d...9ee

Lol. Barnet er garantert forvirret.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nok av menn som vil ha barn. Bare spørre nabo, kollega, venner osv. Om du ikke skal sile ut potensielle i evigheter, så er det bare spørre dem du kjenner.

Anonymkode: 7526d...1c8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...