AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 I 2014 tastet jeg mye med en dame fra nett. Vi planla sex hos henne eller meg, men det skjedde aldri fordi vi begge fant andre å ligge med. Nå har hun flyttet inn ved siden av foreldrene mine i Moss. har blitt god kjent med mannen hennes, men knapt pratet med henne. Aner ikke om hun husker meg. Jeg husker henne bare på navnet. Bør jeg snakke med henne om greia, eller bare la det være? I og med at jeg nå kjenner mannen hennes godt, og ungene litt, er det kanskje bra vi ikke pulte den gangen. Anonymkode: 1bbe9...fbd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 La det være til hun evt tar det opp. Anonymkode: c3834...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La det være til hun evt tar det opp. Anonymkode: c3834...a7a Ja, kanskje lurt. Har jo ikke noen planer om å knulle med henne nå. Kanskje hun ikke husker det heller, kan jo være hun har glemt navnet mitt. Anonymkode: 1bbe9...fbd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Selvfølgelig holder du kjeft, er du helt tulling ? Anonymkode: e08c8...434 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selvfølgelig holder du kjeft, er du helt tulling ? Anonymkode: e08c8...434 Vel, er bare så nysgjerrig på om hun husker meg. Ikke noe annet enn det. Anonymkode: 1bbe9...fbd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, er bare så nysgjerrig på om hun husker meg. Ikke noe annet enn det. Anonymkode: 1bbe9...fbd Hun husker deg sikkert Om hun ikke har gjort det samme med veldig mange andre å hun har andre minner som kan representere den opplevelsen Anonymkode: 10654...961
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 Kanskje du bare kan hilse på henne og så bare.. "hm, det er noe kjent med deg. Har vi møttes før..?" eller noe. Haha. Hadde hun mann og barn i 2014 også eller er det noe hun har skaffet seg i ettertid? Om hun hadde mann og barn på den tiden, er det bra dere ikke lå sammen ja. Jeg bor i Moss selv.. Kanskje jeg vet hvem hun/dere er Anonymkode: 80832...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje du bare kan hilse på henne og så bare.. "hm, det er noe kjent med deg. Har vi møttes før..?" eller noe. Haha. Hadde hun mann og barn i 2014 også eller er det noe hun har skaffet seg i ettertid? Om hun hadde mann og barn på den tiden, er det bra dere ikke lå sammen ja. Jeg bor i Moss selv.. Kanskje jeg vet hvem hun/dere er Anonymkode: 80832...4fc Hun var singel i 2014. Moss var en by jeg brukte for å anonymisere. Anonymkode: 1bbe9...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå