AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Ble sammen med en fra øst Europa verdens beste trudde jeg lenge. Alt har bare vært en løgn. Min venninne fikk en grusom opplevelse med sin mann, alt var bare løgn og oppspinn. Flere? Anonymkode: b4651...76f 1
Million Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Kan du fortelle hva som skjedde da, hva som var løgn? Hvis mulig? Men nei, jeg har ikke blitt lurt trill rundt av utenlandske menn. Men jeg ble lurt trillrundt av en norsk mann på slutten av 90-tallet. Det irriterer meg ennå, 25 år senere. Har aldri vært så flau over et forhold jeg har hatt før, som av dette, og at jeg lot meg utnytte så til de grader og ble lurt. Vi var sammen i 5 måneder, og i løpet av de 5 månedene betalte han ikke for sin egen mat en eneste gang. Jeg betalte alt! Og vi bodde ikke sammen en gang. Nå er jeg nok fæl som godter meg over det, men... det har ikke gått så bra med den mannen senere i livet. Han er lutfattig og overlever på sosialen og hente matposer hos Frelsesarmeen etc. Han greide vel ikke snylte på flere kjærester lengre... (han ser heller ikke særlig bra ut lenger, ikke sånn som han gjorde da han var ung og fresh). Nå ser han ærlig talt ut som et fugleskremsel. 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Million skrev (50 minutter siden): Kan du fortelle hva som skjedde da, hva som var løgn? Hvis mulig? Men nei, jeg har ikke blitt lurt trill rundt av utenlandske menn. Men jeg ble lurt trillrundt av en norsk mann på slutten av 90-tallet. Det irriterer meg ennå, 25 år senere. Har aldri vært så flau over et forhold jeg har hatt før, som av dette, og at jeg lot meg utnytte så til de grader og ble lurt. Vi var sammen i 5 måneder, og i løpet av de 5 månedene betalte han ikke for sin egen mat en eneste gang. Jeg betalte alt! Og vi bodde ikke sammen en gang. Nå er jeg nok fæl som godter meg over det, men... det har ikke gått så bra med den mannen senere i livet. Han er lutfattig og overlever på sosialen og hente matposer hos Frelsesarmeen etc. Han greide vel ikke snylte på flere kjærester lengre... (han ser heller ikke særlig bra ut lenger, ikke sånn som han gjorde da han var ung og fresh). Nå ser han ærlig talt ut som et fugleskremsel. Men hva var det han lurte deg med da? Anonymkode: 53334...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men hva var det han lurte deg med da? Anonymkode: 53334...c7f Det skulle jeg gjerne fortalt, men det blir litt for gjenkjennelig. Den første store løgnen han fortalte meg, fortalte han allerede første kvelden vi møttes. Og så spant han videre på den senere osv. Anonymkode: b8088...a6c
Million Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skulle jeg gjerne fortalt, men det blir litt for gjenkjennelig. Den første store løgnen han fortalte meg, fortalte han allerede første kvelden vi møttes. Og så spant han videre på den senere osv. Anonymkode: b8088...a6c Dette var altså meg, men kom borti anonymknappen (igjen).
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Lettlurte, blåøyde og naive. Sånn går det når man har urealistiske forventinger og istedet møter den virkelige verden. Anonymkode: d15d4...fce 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lettlurte, blåøyde og naive. Sånn går det når man har urealistiske forventinger og istedet møter den virkelige verden. Anonymkode: d15d4...fce Men snille folk er da også en del av den virkelige verden Anonymkode: 57a1a...67d 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skulle jeg gjerne fortalt, men det blir litt for gjenkjennelig. Den første store løgnen han fortalte meg, fortalte han allerede første kvelden vi møttes. Og så spant han videre på den senere osv. Anonymkode: b8088...a6c Høres ut som vi har hatt samme mann. Løgn fra dag en, utroskap, lista er lang. Har blitt lurt av nordmenn også, men på en helt annen måte. Ikke i nærheten av dette. Anonymkode: b4651...76f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 Har bare blitt lurt av nordmenn. Menn er ikke noe mer eller mindre uærlige etter hva som står i passet... Anonymkode: 16554...fc6 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 Både norsk og utenlandsk her i gården. Rare folk og drittsekker finnes overalt. Det samme gjør greie og fine Anonymkode: d58bd...084 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #11 Skrevet 29. juli 2023 Da jeg var ung ble jeg ofte blendet av en viss type utseende og opprinnelse hos gutter/menn. Og ble ofte forsøkt lurt. Det var gjerne flere kjærester samtidig, massevis av løgner (ofte om opprinnelse, at de kom fra rike familier etc). Anonymkode: 44b12...776 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #12 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skulle jeg gjerne fortalt, men det blir litt for gjenkjennelig. Den første store løgnen han fortalte meg, fortalte han allerede første kvelden vi møttes. Og så spant han videre på den senere osv. Anonymkode: b8088...a6c Vel, da er hele tråden total uinteressant Anonymkode: 5af45...d82 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #13 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har bare blitt lurt av nordmenn. Menn er ikke noe mer eller mindre uærlige etter hva som står i passet... Anonymkode: 16554...fc6 Kultur teller mye. Anonymkode: b4651...76f 4 1
TLR Skrevet 29. juli 2023 #14 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble sammen med en fra øst Europa verdens beste trudde jeg lenge. Alt har bare vært en løgn. Min venninne fikk en grusom opplevelse med sin mann, alt var bare løgn og oppspinn. Flere? Anonymkode: b4651...76f Så lenge man ikke forstår språket så kan de snakke rett over ditt hode men samtidig smile til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #15 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble sammen med en fra øst Europa verdens beste trudde jeg lenge. Alt har bare vært en løgn. Min venninne fikk en grusom opplevelse med sin mann, alt var bare løgn og oppspinn. Flere? Anonymkode: b4651...76f Ingen østeuropeiske menn orker norske damer om det ike lønner seg rent økonomisk. Husk at østeuropeiske damer er penere og mer underdanige enn norske damer, så hva er grunnen til at dere virkelig tror de vil ha dere??? Synd å bli lurt,men altfor mange av dere er virkelig lettlurte. Anonymkode: 86e11...d66 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #16 Skrevet 29. juli 2023 TLR skrev (2 minutter siden): Så lenge man ikke forstår språket så kan de snakke rett over ditt hode men samtidig smile til deg. Han hadde ofte besøk av en kamerat eller to, snakket ikke norsk med mindre de ville jeg skulle høre det. Anonymkode: b4651...76f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #17 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen østeuropeiske menn orker norske damer om det ike lønner seg rent økonomisk. Husk at østeuropeiske damer er penere og mer underdanige enn norske damer, så hva er grunnen til at dere virkelig tror de vil ha dere??? Synd å bli lurt,men altfor mange av dere er virkelig lettlurte. Anonymkode: 86e11...d66 Forelskelser skjer. Okei du liker underdanig 🚩🚩🚩 Anonymkode: 57a1a...67d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #18 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen østeuropeiske menn orker norske damer om det ike lønner seg rent økonomisk. Husk at østeuropeiske damer er penere og mer underdanige enn norske damer, så hva er grunnen til at dere virkelig tror de vil ha dere??? Synd å bli lurt,men altfor mange av dere er virkelig lettlurte. Anonymkode: 86e11...d66 Jeg har 2 polske og en russisk venninne, og jeg lover deg at de finnes ikke underdanige. De er bestemte damer, som er sjefen i forholdet. Anonymkode: 4569b...2bc 2 5
TLR Skrevet 29. juli 2023 #19 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han hadde ofte besøk av en kamerat eller to, snakket ikke norsk med mindre de ville jeg skulle høre det. Anonymkode: b4651...76f De omgås sjelden norske menn. Beklager å si det men de ser ned på oss norske.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #20 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forelskelser skjer. Okei du liker underdanig 🚩🚩🚩 Anonymkode: 57a1a...67d Du har kanskje ikke så lett for deg,så jeg kan forklare tydligere. Alle menn setter pris på ei dame som oppvarter og er opptatt av mannens ve og vel, og setter mannen foran egne ønsker. Jeg har vel ikke skrevet hva jeg liker??? Ser du har litt problemer med å forstå hva som skrives og ikke,da råder jeg deg til å lese alle innlegg minst to ganger 🙂 Anonymkode: 86e11...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå