Gå til innhold

Diskusjonsmosere - hvem er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi jo mosekoserne, musekoserne, kosemoserne... og de som ikke vil vedkjenne seg å være kosemosere, fordi de også diskutererer...

Men hva med diskusjonsmoserne - hvem er de? Og hva kvalifiserer en diskusjonsmoser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er litt utafor fjortisspråket her (no offence, Mysan ;) ) Men for meg er mosekose og kosemose det samme.. Om mosekosere liker seg ute i naturen så skjønner jeg hva du mener, men kan man ta det så bokstavelig? :klø:

Skrevet

Mosekosere er de som liker å ha mose i plenen sin kjære du..

Se Barn- og Familemedisterens tråd om nettopp dette ;)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)
Mulig jeg er litt utafor fjortisspråket her (no offence, Mysan ;) ) Men for meg er mosekose og kosemose det samme.. Om mosekosere liker seg ute i naturen så skjønner jeg hva du mener, men kan man ta det så bokstavelig? :klø:

Når du trekker det inn i en friluftspulingsammenheng som du gjør her, er mosekose selve aktiviteten, mens kosemose er underlaget. Verb og substantiv, med andre ord.

*hjelper til*

Endret av barne- og familiemedister
Skrevet

Ellers vil jeg gjerne nominere Barne- og Familiemedister til tittelen diskusjonsmoser, pga hans utrolige evne til å vri og vrenge på alt som blir sagt, slik at diskusjonene dermed blir most...

Skrevet

Er visst helt utafor i KG-politikken jeg skjønner jeg... :sjenert:

*snike seg ut*

Skrevet
Ellers vil jeg gjerne nominere Barne- og Familiemedister til tittelen diskusjonsmoser, pga hans utrolige evne til å vri og vrenge på alt som blir sagt, slik at diskusjonene dermed blir most...

:ler: Verre var det ikke..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Støttes. :klappe:

Skrevet

Og i samme kategori som medisteren, Waco.

Skrevet
Nå også som kosemoser?  :overrasket:

Nei, men til tider en ivrig mosekoser. Kosemose er som tidligere nevnt et substantiv, hyppig brukt i sex-i-skauen-miljøet..

Skrevet

Jamen... hvis man er en mosekoser så trives man jo godt i eller på kosemosen, eller hva? Her inne er du altså ingen av delene... DSkoser da?

Skrevet

Du glemmer å ta(k) høyde for at jeg juger i hvert eneste innlegg på KG. Dette inkludert.

Skrevet

Akk... så det er altså slik det henger sammen.

Ja, ja - men med nyinnført takhøyde så er det selvfølgelig helt ok.Så lenge du underholder oss vet du :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...