Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Nå har vi jo mosekoserne, musekoserne, kosemoserne... og de som ikke vil vedkjenne seg å være kosemosere, fordi de også diskutererer... Men hva med diskusjonsmoserne - hvem er de? Og hva kvalifiserer en diskusjonsmoser?
vixen Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Mulig jeg er litt utafor fjortisspråket her (no offence, Mysan ) Men for meg er mosekose og kosemose det samme.. Om mosekosere liker seg ute i naturen så skjønner jeg hva du mener, men kan man ta det så bokstavelig? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Mosekosere er de som liker å ha mose i plenen sin kjære du.. Se Barn- og Familemedisterens tråd om nettopp dette
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 (endret) Mulig jeg er litt utafor fjortisspråket her (no offence, Mysan ) Men for meg er mosekose og kosemose det samme.. Om mosekosere liker seg ute i naturen så skjønner jeg hva du mener, men kan man ta det så bokstavelig? :klø: ← Når du trekker det inn i en friluftspulingsammenheng som du gjør her, er mosekose selve aktiviteten, mens kosemose er underlaget. Verb og substantiv, med andre ord. *hjelper til* Endret 16. januar 2006 av barne- og familiemedister
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Ellers vil jeg gjerne nominere Barne- og Familiemedister til tittelen diskusjonsmoser, pga hans utrolige evne til å vri og vrenge på alt som blir sagt, slik at diskusjonene dermed blir most...
vixen Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Er visst helt utafor i KG-politikken jeg skjønner jeg... *snike seg ut*
vixen Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Ellers vil jeg gjerne nominere Barne- og Familiemedister til tittelen diskusjonsmoser, pga hans utrolige evne til å vri og vrenge på alt som blir sagt, slik at diskusjonene dermed blir most... ← Verre var det ikke..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 Ellers vil jeg gjerne nominere Barne- og Familiemedister til tittelen diskusjonsmoser, pga hans utrolige evne til å vri og vrenge på alt som blir sagt, slik at diskusjonene dermed blir most... ← Støttes.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Og i samme kategori som medisteren, Waco.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #12 Skrevet 16. januar 2006 Nå også som kosemoser? ← Nei, men til tider en ivrig mosekoser. Kosemose er som tidligere nevnt et substantiv, hyppig brukt i sex-i-skauen-miljøet..
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #13 Skrevet 16. januar 2006 Jamen... hvis man er en mosekoser så trives man jo godt i eller på kosemosen, eller hva? Her inne er du altså ingen av delene... DSkoser da?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #14 Skrevet 16. januar 2006 Du glemmer å ta(k) høyde for at jeg juger i hvert eneste innlegg på KG. Dette inkludert.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #15 Skrevet 16. januar 2006 Akk... så det er altså slik det henger sammen. Ja, ja - men med nyinnført takhøyde så er det selvfølgelig helt ok.Så lenge du underholder oss vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå