AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Skal arrangere reunion. 10 år siden vi gikk ut av vgs. Noen tips til underholdning og gjennomføring? Hva må vi tenke/huske på? Anonymkode: 88f52...db1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Sjekk først om det er stemning for dette, ingen av mine nærmeste gidder å møte opp på slike reunioner. Man har jo kontakt med de man ønsker å ha kontakt med og resten bryr man seg ikke om. Anonymkode: a3c7c...faa 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Det dere MÅ huske på, er at dere sørger for å invitere alle, selv om det krever litt innsats for å spore opp alle. Da vi hadde ungdomsskole-reunion var det dessverre noen som hadde falt gjennom og ikke fikk invitasjon, og det opplevde de selvfølgelig som svært sårt. Anonymkode: 0dfde...4d3 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Takk for svar begge to! Vi har fått kontakt med alle og 90% har sagt at de kommer 😊 Det var godt klassemiljø så er ikke bekymret sånn sett. Har ikke arrangert slik tidligere og trenger derfor tips til gjennomføringen ellers. F.eks leker eller annet Anonymkode: 88f52...db1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det dere MÅ huske på, er at dere sørger for å invitere alle, selv om det krever litt innsats for å spore opp alle. Da vi hadde ungdomsskole-reunion var det dessverre noen som hadde falt gjennom og ikke fikk invitasjon, og det opplevde de selvfølgelig som svært sårt. Anonymkode: 0dfde...4d3 Jupp. Jeg ble hverken invitert tilreunion for ungdomsskolen eller vgs. Jeg hadde ikke vært vanskelig å finne hvis de hadde ønsket det. Fikk etterhvert invitadjon gjennom noen andre inviterte, men mistet lysten på å dra. Anonymkode: 2d0da...e7b 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jupp. Jeg ble hverken invitert tilreunion for ungdomsskolen eller vgs. Jeg hadde ikke vært vanskelig å finne hvis de hadde ønsket det. Fikk etterhvert invitadjon gjennom noen andre inviterte, men mistet lysten på å dra. Anonymkode: 2d0da...e7b Jeg fikk ikke invitasjon heller til reunion ungdomsskolen. Fikk plutselig telefon fra et par som var der som lurte på hvorfor jeg ikke hadde kommet. Regner med at det har en sammenheng at jeg ikke kom særlig godt overens med de som arrangerte det. Skulle trodd at årene hadde gjort noen mer modne, men tydeligvis ikke. For min del er tenårings intrigene og drama for snart 20 år siden water under the bridge. Anonymkode: 60b8c...acc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jupp. Jeg ble hverken invitert tilreunion for ungdomsskolen eller vgs. Jeg hadde ikke vært vanskelig å finne hvis de hadde ønsket det. Fikk etterhvert invitadjon gjennom noen andre inviterte, men mistet lysten på å dra. Anonymkode: 2d0da...e7b Det var jo veldig unødvendig og leit, men er du sikker på det var slikt ment? Når vi hadde reunion ble det opprettet Facebook-gruppe, med beskjed om alle kunne hjelpe til med å legge til flest mulig i løpet av en uke. Etter den uka tok arrangørene opptelling, og det kom en liste med ca 8-10 stk som tydeligvis ikke var på Facebook - med spørsmål om de som kjente de kunne videreformidle innbydelse og si fra til arrangørene. Anonymkode: 6c4f4...06a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar begge to! Vi har fått kontakt med alle og 90% har sagt at de kommer 😊 Det var godt klassemiljø så er ikke bekymret sånn sett. Har ikke arrangert slik tidligere og trenger derfor tips til gjennomføringen ellers. F.eks leker eller annet Anonymkode: 88f52...db1 Vi ble bl.s delt inn i lag, og så var det quiz om hva man kunne huske fra vgs. Alt fra lærere, faste utsagn fra lærere 😅, ting fra russetiden osv. det var faktisk veldig gøy, og helt utrolig hva man plutselig husker! Da las de opp spørsmål og vi skrev ned og leverte inn - men man kan jo også lage en kahoot 😊 Anonymkode: 6c4f4...06a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal arrangere reunion. 10 år siden vi gikk ut av vgs. Noen tips til underholdning og gjennomføring? Hva må vi tenke/huske på? Anonymkode: 88f52...db1 Pass deg for hun ene som legger all skyld på medelever for at hele livet hennes gikk til helvete.. Sannheten i de fleste tilfeller er vel at livet hadde gått til helvete selv om det bare var hun og læreren uten andre elever hele barne- og ungdomskolen. Anonymkode: 53705...18b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for svar begge to! Vi har fått kontakt med alle og 90% har sagt at de kommer 😊 Det var godt klassemiljø så er ikke bekymret sånn sett. Har ikke arrangert slik tidligere og trenger derfor tips til gjennomføringen ellers. F.eks leker eller annet Anonymkode: 88f52...db1 Dersom noen av dere som arrangerer har en del bilder fra skoletiden, så kan dere lage en montasje til en eller to slagere fra den tiden. Så viser dere den rett etter dere har ønsker velkommen - da vil folk komme i mimrestemning ganske kjapt… evt kan dere spør om noen har bilder å sende inn? Må jo nesten prøve å få med flest mulig, helst alle på minst ett bilde. Anonymkode: 6c4f4...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå