AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Ja, som sagt så har utleieren vår barn i skolealder. Ikke så veldig gamle da, 8-9 kanskje? Og de driver ofte å leker seg utenfor med fotball, sykkel, etc. Og om de hadde kun gjort det i hagen til utleier hadde det jo vært ok og null problem for meg. Problemet er at de gjør det på også på siden hvor jeg har inngangen min og parkeringsplass til bilen min. Kjenner det stresser meg og jeg er livredd for bilen min. Redd ungene skal klare å ødelegge den så jeg må reparere noe. Har ikke råd til slik utgift siden jeg er student med kun en tilkallingsvikar stilling ved siden av studiet. Er jo redd for at ungene skal klare å ødelegge noe og at huseier/utleier nekter for det liksom og ikke vil betale regning hvis det skjer noe. Det gjør at jeg føler meg stressa og går å kikker litt ut av og til for å se om det er greit med bilen når jeg hører de barna herjer ute.... Blir så jeg nesten har lyst til å parkere bilen et annet sted enn her og bare gå litt lengre for å komme til bilen.. Anonymkode: af34f...d5d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Sett opp kamera. Husk å informere huseier at du gjør det og hvor det filmer. Anonymkode: 8274a...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå