Gå til innhold

Søskenvogn - bør jeg velge en som kan gjøres om til singelvogn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om alt går som det skal blir det 18 mnd mellom første- og andremann. Trenger selvfølgelig søskenvogn, men er så usikker på om jeg bør gå for en som kan gjøres om til singelvogn eller ikke... Erfaringer? Sliter litt med å finne gode vogner som alternativ til Bugaboo Donkey. Synes den er uforholdsmessig dyr. Mountain Buggy Duet - noen som har erfaringer med denne? 

Anonymkode: e3010...567

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på bruken. Går eldste i bhg eller skal begge være hjemme? Hvordan skal du komme deg til/fra barnehage osv. 

19 måneder mellom mine og vi trengte ikke søskenvogn bortsett fra ved enkelte anledninger der en var alene med begge barna over tid. Minsten han i bæresela ved henting/levering i bhg. Eldste sov i egen vogn i bhg som vi tok med hjem for soving i hage i helgene. 

Hadde Uppababy Vista hvor man kan stable barna i lengden, i motsetning til Bugaboo der man stabler i bredden. Tyngtepunktet blir litt annerledes i slike vogner, så kunne innimellom bli tungt med begge i da minste ble større, men da ville ikke eldste sitte så mye i vogn lengre uansett, så det gikk seg greit til. 

Anonymkode: 69449...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...