Gå til innhold

Hvorfor har VY fortsatt pride logo på sin facebook side

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Pride måneden er over nå er det på tide at togselskapet fjerner logoen fra facebook.

Endret av Sommer2464
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de fremdeles ønsker å vise støtte? Dessuten feires Pride på forskjellige tider på året i forskjellige deler av landet. :) 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Alt man skal henge seg oppi 🙄

• Liker 4
Skrevet

Nå har jeg endret profilbildet mitt til et pride-flagg bare for å irritere de som irriterer seg over pride-flagg nesten (?) hele året ;)

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Lykkedykker
Skrevet (endret)

Kanskje fordi vy også opererer i Sverige. Og der er det Stockholm pride fra 31juli til 6 august. 

Endret av Lykkedykker
Skrevet
Athena Freyja skrev (12 minutter siden):

Alt man skal henge seg oppi 🙄

Med god grunn.

• Liker 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet
7 hours ago, Sommer2464 said:

Pride måneden er over nå er det på tide at togselskapet fjerner logoen fra facebook.

Du er jo et bevis på at den fortsatt bør være der.

Skrevet

Siden VY kan bety "utsikt" så er det i grunn en fin gest 🥰 Dèt tåler vi! 

Screenshot_20230613_174043_Chrome.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (3 timer siden):

Siden VY kan bety "utsikt" så er det i grunn en fin gest 🥰 Dèt tåler vi! 

Screenshot_20230613_174043_Chrome.jpg

Navnet vy er en skam det burde fortsatt hete NSB.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sommer2464 skrev (14 timer siden):

Navnet vy er en skam det burde fortsatt hete NSB.

Vy-navnet betyr bare at de vil bort i fra det å bli oppfattet som et statseid selskap. Jeg syntes det var rart at de  byttet, fordi jeg ikke vet hvorfor de ikke vil framstå som statseid.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke imot homofili, men synes Pride er altfor tatt over av transseksuelle.

• Liker 3
Skrevet
Sommer2464 skrev (31 minutter siden):

Jeg er ikke imot homofili, men synes Pride er altfor tatt over av transseksuelle.

Jeg synes det er naturlig at transseksuelle tar over pride fordi de homofile trenger  det i mindre grad nå som de i all hovedsak har blitt akseptert og mainstream.     I Saudi Arabia  er imidlertid kampen for å støtte de homofile veldig viktig.

• Liker 2
Skrevet
Sommer2464 skrev (På 29.7.2023 den 11.07):

Vi feirer pride hele året!

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, I Grosny said:

Jeg synes det er naturlig at transseksuelle tar over pride fordi de homofile trenger  det i mindre grad nå som de i all hovedsak har blitt akseptert og mainstream.     I Saudi Arabia  er imidlertid kampen for å støtte de homofile veldig viktig.

Vi skal ikke lenger enn til Øst-Europa for å finne regimer som betrakter homofili som dekadent og subversivt.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Pawn Hearts skrev (1 time siden):

Vi skal ikke lenger enn til Øst-Europa for å finne regimer som betrakter homofili som dekadent og subversivt.

Det har du dessverre rett i, og enda verre, det kan herske slike ideer enkelte steder  i vårt eget nabolag.

Endret av I Grosny
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...