AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Nå har jeg datet en stund og lært å tolke signalene og oppførsel. Veldig rart at for 2 år siden var jeg helt uviten når det gjelder disse. - Kommunikasjon som dabber av - Han oppfører seg annerledes om morningen etter sex. ( selv om han fortsettr å sende meldinger) - Sier han er veldig opptatt de neste ukene - Ønsker å treffes kun i helgene - Er veldig på og kjærlig veldig tidlig - Snakker mye om seg selv og eksen - Tar ikke initiativ til vanlige ting som turer, kino etc. Inviterer mest hjem til seg selv - Sender ikke melding etter daten - Veldig overfladisk i samtaler og viser ikke interesse for hverdagen din. - Kommunikasjon er veldig tørr , men fylt med hjerter og kyss - Snakker mye om sex og utseende - Setter jobben sin veldig høyt og forventer at du skal tilpasse deg. Her er noen av det som jeg har lært. Dere kan fortsette Anonymkode: 154fa...9cb 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Et veldig sikkert tegn er at han ikke sender melding etter første date. Ofte tør ikke menn å slette matchen tror jeg, eller de bare lar matchen stå uten at de sender melding (aner ikke hvorfor). Så til dere menn: Hvorfor ikke si det rett ut etter første date dersom du ikke er interessert? Si det før dere drar hver til sitt. Anonymkode: 0dab1...dd3 1
Nettinettet Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Det jeg vil tilføre er å passe på at man viser sin verdi underveis i blikjentskapet. Når interessen dabber av så er det ofte fordi man ikke ser en økning i verdien hos den andre. Istedenfor å tolk om noen er interessert, bruk heller tid på å skape interesse. Se på dating som en mulighet til å vise hvem dere er og vekke interessen ved å vise nettopp dette. Gjør kjekke ting med andre enn den dere dater og gjør masse fine ting for dere selv. Vi tenker ofte at utseende, penger, status etc er det som gjør noen attraktiv, men det mest attraktive som finnes er at man har det bra med seg selv og livet man lever. 1
Nettinettet Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et veldig sikkert tegn er at han ikke sender melding etter første date. Ofte tør ikke menn å slette matchen tror jeg, eller de bare lar matchen stå uten at de sender melding (aner ikke hvorfor). Så til dere menn: Hvorfor ikke si det rett ut etter første date dersom du ikke er interessert? Si det før dere drar hver til sitt. Anonymkode: 0dab1...dd3 Hvorfor forventer dere at menn skal være interessert etter en date? Hvordan skal de vite det etter et møte? Har dere vist deres verdi i lang tid før daten og de har et god bilde av hvem dere er, ja, men utenom det, så er første date bare et møte hvor blikjentskapet kan starte. Og hvorfor skal det være mennene som sier ja eller nei? Hvis du liker en mann etter en date inviter han med på noe noen dager senere. Du trenger ikke en godkjenningsmelding fra han samme kvelden eller dagen etter. Bli kjent i virkeligheten og ha meldinger kun til å avtale neste møte er mitt tips. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Nettinettet skrev (4 minutter siden): Det jeg vil tilføre er å passe på at man viser sin verdi underveis i blikjentskapet. Når interessen dabber av så er det ofte fordi man ikke ser en økning i verdien hos den andre. Istedenfor å tolk om noen er interessert, bruk heller tid på å skape interesse. Se på dating som en mulighet til å vise hvem dere er og vekke interessen ved å vise nettopp dette. Gjør kjekke ting med andre enn den dere dater og gjør masse fine ting for dere selv. Vi tenker ofte at utseende, penger, status etc er det som gjør noen attraktiv, men det mest attraktive som finnes er at man har det bra med seg selv og livet man lever. Takker for tips! Men ikke alltid så lett å gjøre masse kjekke ting for seg selv som singel (har dessverre ikke mange venninner), men tar gjerne i mot tips. Har interesser som trening, gå turer med noen få venninner, se på serier av og til, er på KG 🙈 Bør nok fornye fritiden min en del.. Er kvinne i 30-årene. Anonymkode: 0dab1...dd3
TLR Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 På telefonen hele tiden og sosiale medier. Mer opptatt av andre damer enn deg. Vil kun møtes om kvelden. Vil ikke møtes på et offentlig sted 1
Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 Bare ta det som det kommer. Gi deg selv litt tid, sånn ca en måned eller to, og se om du gidder å date han mer. Kanskje han ikke har evner utover den første forelskelsen, det er ikke alle som har det? Da må du smyge seg videre til noen som har de evnene. Brutalt, men sant. Skal du bruke tid på å etablere en interesse, kommer alt i livet ditt til å bestå av det, din eneste interesse skal ikke bare være en mann. Men noen faller på plass i en slags boks der en higer etter mannens gunst, du skal ikke se bort fra at det er et tillært mønster! Så bryt det mønsteret! Lag deg et eget rom selv om du er sammen med en mann. Det er ikke noe en skal kjempe for! I dag er min siste dag på KG, det er virkelig mange isbiter her, jeg er helt sjokkert!
Nettinettet Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takker for tips! Men ikke alltid så lett å gjøre masse kjekke ting for seg selv som singel (har dessverre ikke mange venninner), men tar gjerne i mot tips. Har interesser som trening, gå turer med noen få venninner, se på serier av og til, er på KG 🙈 Bør nok fornye fritiden min en del.. Er kvinne i 30-årene. Anonymkode: 0dab1...dd3 Er det noe du kunne tenke deg å lære? Som en type dans, sang, teater ett nytt språk? Se om det er noen treningsgrupper på facebook som du kan joine hvis du ikke ønsker å betale for et treningssenter. Hvis du kan tenke deg treningssenter så anbefaler jeg gruppetimer. Der blir man ofte kjent med de man går på timer sammen med og bygger ofte et større nettverk via de bekjentskapene. Man kan også møte noen som man liker der fordi man har felles interesser i timer eller trening generelt. Andre ting som kan gjøres er å sjekke ut reisegrupper eller sånne grupper som er for de som har flyttet til byen fra utlandet men jeg har sett verdien av å hive seg med på ting der for å øve på engelsk og bli kjent med andre typer mennesker. Nå vet jeg ikke hvor du bor så mange av disse tipsene kan være vanskelige fordi det ikke er så mye aktivitet der du bor. Streget for å melde seg på ting alene er ofte ganske stort, men min erfaring er at gjør du det en gang blir det lettere neste gang og livet blir utrolig rikt av slike nye opplevelser. Mestringsfølelsen er også et stort pluss når man har gjoert noe man egentlig følte at man ikke turte 1
Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 Poenget med forhold er jo at man skal ha det gøy, finne på masse sammen, trives i hverandres selskap. Og når den første forelskelsen går over, så har man det fortsatt gøy og trives i hverandres selskap!
Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 Uansett hvem man er sammen med kommer den kjipe tiden der han kjempekjekke, kjempespennende ikke lenger er det, men det må ha en annen substans. Som ung farter man da videre, men som voksen vil en jo ha en livspartner og da bør en være litt like i hva man trives med hver dag!
Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2023 #11 Skrevet 29. juli 2023 Det vil si utseendet, attraksjonen er der, men det er ikke det viktigste. Hvis dere er totalt forskjellige, kommer det til å briste før eller siden, hvis dere ikke har laget noe som binder dere sammen over tid.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #12 Skrevet 29. juli 2023 Jeg vet det er noe feil med en gang jeg begynner å gruble om han er interessert 🤷🏻♀️ Som en sa ikke fokuser på hvor mye dere liker person, men hvordan den får deg til å føle deg når dere er sammen. Hvis du føler deg usikker, engstelig, redd til å være deg selv eller klarer ikke å slappe av så er det bare å avslutte hele. ts Anonymkode: 154fa...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå