Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kommer 70 stk på visning på en utleiebolig har du bommet skikkelig på prisen.. på tide å øke den litt

Anonymkode: 8b83d...a5d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller markedet er vilt nå og man har invitert for mange? Vi hadde 50 interessenter, men vi inviterte kun 5 på visning. 

Anonymkode: aa815...c5e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes synd på alle studenter nå som ikke har tak over hodet til studiestart. Og ja, vi fikk vel også rundt 75 mailer nå sist (juni), men vi plukket bare ut 3 til visning.

Anonymkode: 3c964...508

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis det kommer 70 stk på visning på en utleiebolig har du bommet skikkelig på prisen.. på tide å øke den litt

Noen ønsker budgivning på leiepris bla

Vi legger sjeldent ut annonser på våre men bruker jungeltelegrafen, grunnen er at vi ikke ønsker inn studenter men langttids leiende og vi legger oss heller under markedspris pga dette

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prisen er ikke feil, men det er svært mange som er på boligjakt og går på alle visninger i håp om å kunne kapre ett bosted. Nok en tråd på KG startet ev et dumt kvinnemenneske som ikke forstår en samfunnsutfordring.

Anonymkode: 0c9f2...80d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prisen er ikke feil, men det er svært mange som er på boligjakt og går på alle visninger i håp om å kunne kapre ett bosted. Nok en tråd på KG startet ev et dumt kvinnemenneske som ikke forstår en samfunnsutfordring.

Anonymkode: 0c9f2...80d

Hvordan vet du at TS er dame? Og hvorfor har du behov for å være ufin?

Anonymkode: c4ccd...e9a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Antallet som kommer på visning har vel egentlig ikke så mye å si da. Det er jo en god del som bare stikker innom for å kikke, men som aldri deltar på noen budgivning. 

Og dersom tråd-starter mener at prisen har blitt satt litt for lavt, så er ikke dette noe å bekymre seg for. Prisen øker nok en god del i løpet av selve budgivningen.   

Anonymkode: bcf0a...065

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Antallet som kommer på visning har vel egentlig ikke så mye å si da. Det er jo en god del som bare stikker innom for å kikke, men som aldri deltar på noen budgivning. 

Og dersom tråd-starter mener at prisen har blitt satt litt for lavt, så er ikke dette noe å bekymre seg for. Prisen øker nok en god del i løpet av selve budgivningen.   

Anonymkode: bcf0a...065

Er det burdrunder på leiemarkedet??

Anonymkode: 21023...d36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det burdrunder på leiemarkedet??

Anonymkode: 21023...d36

Tydeligvis! Som utleier syns jeg det er merkelig. Jeg har satt en pris jeg tenker er riktig, og jeg ønsker en stabil og langvarig utleie. Om noen sier de vil gi 2000kr mer for å bo der, hadde det ikke vært noe innsalg for meg, det er personen jeg velger. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ille kan det ikke være. En vennine leier ut sin leilighet i Bærum, kun 30min med buss til Oslo får ingen henvendelser fra studenter. Leiligheten er fin og nyoppusset inkl parkering til billig penge. 66kvm og 3 soverom til under 15k.

Hun får mer enn nok Mail, men ønsker å leie ut til studenter. Nå står den bare tomt inntil videre. 

Anonymkode: ce2fc...4e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så ille kan det ikke være. En vennine leier ut sin leilighet i Bærum, kun 30min med buss til Oslo får ingen henvendelser fra studenter. Leiligheten er fin og nyoppusset inkl parkering til billig penge. 66kvm og 3 soverom til under 15k.

Hun får mer enn nok Mail, men ønsker å leie ut til studenter. Nå står den bare tomt inntil videre. 

Det er så ille fordi ingen studenter vil bo 30 min med buss unna Oslo sentrum. Og jeg kan til en viss grad forstå dem

Anonymkode: c4ccd...e9a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke KUN. Svært få synes det er topp å bo i Bærum når målet er å bo i Oslo.

Anonymkode: 07d79...d30

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er jo kjempelangt fra Oslo for noen som vil bo i sentrum og leve studentlivet. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

30minutter med BUSS er noe dritt i Oslo når man skal reise i rushen. På vinteren kan man bare glemme å komme tidsnok til timen. Når jeg gikk på vgs var bussen 30-40min forsinket hele vinteren, man visste aldri om man var tidlig ute eller forsen og det var aldri noe info om dette. 

Anonymkode: e8753...ac8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er også teit av henne at den står tom. Hun kommer nok tvilsomt til å leie den ut til en student. Men hvis hun har råd til å tape inntekt, så er jo det bra for henne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 10.19):

Det rare er at det lissom skal være en nyhet at 70 stk midt i verste student måned går på visning på en krem leilighet midt på bogstadveien.  Sånn har det alltid vært i den måneden på slike lokasjoner.

Anonymkode: e303a...0f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 23.16):

Ikke KUN. Svært få synes det er topp å bo i Bærum når målet er å bo i Oslo.

Anonymkode: 07d79...d30

Joda, men når man konkurrerer med 70 stykker om en bøttekott til blodpriser, kan man heller bo utenfor Oslo. F.eks tar det 25min med buss til Tonsenhagen fra Oslo S. Tilsvarende leilighet i område ligger på 20k i måneden, ikke inkludert parkering. 

Jeg har selv bodd 30min unna Oslo S som student og det var ikke noe problem. Synes studentene klager over den boligen de ikke får sentralt i Oslo, fremfor å se etter andre og billigere alternativer. 

AnonymBruker
Skrevet

Bra noen gidder å drive med utleie

Anonymkode: 6a2c3...d2a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Leieprisene i dag er helt horrible, og det er manko på steder også. Leiligheter her jeg bor nå som tidligere hadde en leiepris på 14 000 har nå steget til 20 000-23 000. Og jeg bor ikke i nærheten av noe storby. Gla jeg fikk leie et sted før prisene skøyti været. 

Anonymkode: f1c8e...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...