Gå til innhold

Vi var venner, hun fikk følelser for meg, så ble det stille

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lenge. Jeg sa jeg bare ville ha henne som venn, aldri noe mer. Ble hun såret? 
Uansett. I går sendte hun bilder av ferien sin. Skrev god sommer. Jeg har ikke svart. Burde jeg? Eller burde jeg ignorere?

Anonymkode: 23c8b...b6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ble hun såret. Jeg ville svart god sommer tilbake.

Anonymkode: 396ae...34f

Skrevet

Man bør aldri ignorere andre mennesker. Så lenge man ikke har vært tydelig på at man ikke ønsker kontakt... 

Skrevet

Hun ble nok lei seg, og valgte å legge seg "bakpå" som følge av initiativet hun tok og responsen din. Herav bør du anstrenge deg med å ta kontakt mot henne for å normalisere alt igjen. At du ikke svarer henne når hun sender noe er vel det motsatte av hva du bør gjøre. Hvis det er kontakt du er interessert i da. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel for seint å svare nå ett døgn etter at hun sendte meg god sommer? Dette ble uansett dumt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel for seint å svare nå ett døgn etter at hun sendte meg god sommer? Dette ble uansett dumt. 

Nei, det er ikke for sent å svare. Hvis du ikke svarer, har du ødelagt vennskapet. For dette er hennes forsiktige initiativ til kontakt igjen, og når du sårer henne nok en gang ved å ikke en gang gidde å svare, så skyver hun deg enda lenger bort.

Anonymkode: 87b94...930

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, det er ikke for sent å svare. Hvis du ikke svarer, har du ødelagt vennskapet. For dette er hennes forsiktige initiativ til kontakt igjen, og når du sårer henne nok en gang ved å ikke en gang gidde å svare, så skyver hun deg enda lenger bort.

Anonymkode: 87b94...930

Vi kan jo ikke være venner når hun føler ting for meg som jeg ikke kan gjengjelde?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi kan jo ikke være venner når hun føler ting for meg som jeg ikke kan gjengjelde?

Klarer du ikke ønske noen du ikke er interessert i god sommer? Herregud! Jeg ønsker kollegaer og naboer god sommer. De jeg handler av på Finn og en tilfeldig butikkansatt. Ta deg sammen. 

Anonymkode: efa72...ff8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Joda, det kan du.

Nå skriver du tilbake "god sommer" og en smiley.

Slutt å vær en dust

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg hvis du mener at dere ikke kan fortsette å være venner?

Anonymkode: 63dea...176

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lenge. Jeg sa jeg bare ville ha henne som venn, aldri noe mer. Ble hun såret? 
Uansett. I går sendte hun bilder av ferien sin. Skrev god sommer. Jeg har ikke svart. Burde jeg? Eller burde jeg ignorere?

Tenker du at KGB på sett er klarsynte eller noe sånt? Vi kan da ikke vite om hun ble såret,  eller om hun evt.  bare syntes det ble litt kleint og/eller vanskelig en periode...

Om du tenker deg litt om - så er jeg sikker på at du klarer å løse "svare eller ikke"-gåten..

Edit. Man kan selvsagt være venner selv om den ene føler noe "mer" for den andre, uansett. Det går for forbi...

Endret av AnonymBruker 42
AnonymBruker
Skrevet

Sånn. Da svarte jeg. Skrev god sommer til deg og. Hun har ikke skrevet noe tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Da for du satse på at hun ikke er en av disse psykisk utstabile typene, og at "God sommer"- meldingen ikke var ett forsøk på hoovering.. Jeg hadde vært på vakt om jeg var deg, mange mennesker der ute som ikke skjønner at ett "nei, jeg har ikke følelser for deg" ikke betyr "ja, vær så snill fortsett å treng deg på enda mer"..

Anonymkode: b9ad6...e4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Da for du satse på at hun ikke er en av disse psykisk utstabile typene, og at "God sommer"- meldingen ikke var ett forsøk på hoovering.. Jeg hadde vært på vakt om jeg var deg, mange mennesker der ute som ikke skjønner at ett "nei, jeg har ikke følelser for deg" ikke betyr "ja, vær så snill fortsett å treng deg på enda mer"..

Anonymkode: b9ad6...e4b

Hvordan vet jeg om hun hoover eller bare genuint ønsker meg god sommer da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...