Gå til innhold

Spiste 800 gram smågodt i går (!)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

livet er uansett alt for kort til å ikke nyte tilværelsen så lenge man kan.    

Anonymkode: b06d3...a5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så mye å skryte av 🙈🙈

Anonymkode: 6fc35...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Auch! Om du spiste vanlig ellers den dagen da så har du lagt på deg 0.5 kg kroppsfett 😆

På med joggeskoa!

Anonymkode: e17d2...cfa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Auch! Om du spiste vanlig ellers den dagen da så har du lagt på deg 0.5 kg kroppsfett 😆

På med joggeskoa!

Anonymkode: e17d2...cfa

Hehe, kan nok leve med den halve kiloen 😄. Men joggeskoene skal uansett på i morgen, med fylte karbo-lagre bør det bli en god økt 🤣

Anonymkode: 6beb5...ea7

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Før jeg fikk barn hadde jeg også jevnlig sånne fridager hvor jeg kun spiste godteri/snacks hele dagen. Det er nok ikke det beste for kroppen sånn med tanke på næringsinnholdet, men jeg er nå fortsatt slank og frisk. 

Anonymkode: 72049...c48

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, ble ganske kvalm, måtte ta noen pauser 😁

😂

Skrevet

Tror jeg spiste bare 500 gram smågodt i går, så du slo meg! Men jeg spiste også en hel liten ostepop-pose for meg selv🤣 og drakk brus!

Og gjett hva? Dette gjør jeg hver fredag, og jeg gleder meg som en unge til hver gang :)

👍 til deg TS!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at norske stat ikke innfører egen undervisning om sukker og smågodt fra 1.klasse til 10.klasse.

Anonymkode: a9fc0...43e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (2 minutter siden):

Tror jeg spiste bare 500 gram smågodt i går, så du slo meg! Men jeg spiste også en hel liten ostepop-pose for meg selv🤣 og drakk brus!

Og gjett hva? Dette gjør jeg hver fredag, og jeg gleder meg som en unge til hver gang :)

👍 til deg TS!

Flink du også! Spiste litt potetgull og loff med camembert også, viktig med variert kosthold 🤣🤣🤣

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig at norske stat ikke innfører egen undervisning om sukker og smågodt fra 1.klasse til 10.klasse.

Anonymkode: a9fc0...43e

Tja, jeg er mat og helselærer, og underviser faktisk om dette 😉 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (3 minutter siden):

Tja, jeg er mat og helselærer, og underviser faktisk om dette 😉 

Mulig å få privattimer??? Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, tror jeg er ferdig med smågodt for en stund. Er slank altså, bmi på 19, men noen dager går det altså galt ...

I feel you ;)

Klarte å få i meg 600 gram sjokolade samt en stor pose potetgull :P

Er slank jeg også, men det er fordi jeg gjør en innsats for det. Noen dager går det galt her også.... 

Anonymkode: 6cf0e...f2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I feel you ;)

Klarte å få i meg 600 gram sjokolade samt en stor pose potetgull :P

Er slank jeg også, men det er fordi jeg gjør en innsats for det. Noen dager går det galt her også.... 

Anonymkode: 6cf0e...f2f

Akkurat sånn jeg har det også. Bør vel egentlig spise litt mer hver dag, så jeg ikke får disse dagene hvor det ikke er bånn i meg. Det verste er at jeg har lyst på smågodt i dag også, men DER går grensen 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke helt ødelagt i magen i dag? Jeg elsker smågodt, men får så vondt i magen av det. Jeg har jernmage, men smågodt? Får så luftsmerter at det står tårer i øynene etter 10 biter..hadde fungert som luftballong etter 800 gram..

Anonymkode: 80ba4...83e

AnonymBruker
Skrevet

Haha, null stress! Jeg har null kontroll hvis jeg kjøper en pose smågodt. Ser jeg handler rundt 500-800 gram, og det forsvinner lett ila 1-2 dager 😂

Men spiser sunt til hverdags, holder meg aktiv og har normal mot tynn kropp. Bryr meg lite når jeg først hiver innpå. Begrenser meg derimot og gjør det ikke hver uke!

Alt med måte 😁

Anonymkode: 90492...510

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er du ikke helt ødelagt i magen i dag? Jeg elsker smågodt, men får så vondt i magen av det. Jeg har jernmage, men smågodt? Får så luftsmerter at det står tårer i øynene etter 10 biter..hadde fungert som luftballong etter 800 gram..

Anonymkode: 80ba4...83e

Ble litt uvel, men tok pauser og jobbet meg gjennom det 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble litt uvel, men tok pauser og jobbet meg gjennom det 🙈

🤣🤣🤣 Digger deg, Ts! 

Jeg har alltid vært helt gal etter godteri, og det har ikke gitt seg etter jeg ble voksen dame. 

For ikke å risikere gebiss før fylte 50 år så prøver jeg å kun spise godteri ftedager. Er ikke fanatisk, men som regel går det fint. Jeg trener masse, spiser vanlig mat ellers - og er veldig tynn i følge samfunnet (jeg er innenfor mormalen, tenker jeg), så da tenker jeg at den gleden jeg får av min fredagskos gir meg rett og slett bedre livskvalitet! 🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg runder straks 50 og kan også spise en nærmere et kilo smågodt. Som oftest klarer jeg å fordele den mengden utover hele helgen, og ikke så mye hver helg, men noe godis spiser jeg hver helg. Jeg har BMI på 23 og der ligger jeg greit. 

Anonymkode: f6896...ff3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Vi er en bra gjeng på damer over 50 med hang til søtsaker! Jeg har alltid elsket alt som er søtt, og smågodt "gjenoppdaget" jeg for et års tid siden. Blir en real pose ca. hver 10 dag. Kan nok ikke påberope meg at jeg skal jobbe med den lasten, for det har jeg overhodet ingen planer om! Men, normalvektig med bmi på 19, lever ofte sunt og magert, og trener 3-4 ganger i uka. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er først og fremst imponert over kvalmeterskelen til dere som tåler så mye sukker på en gang! Selv blir jeg kvalm av små mengder sukker og alkohol, så spiser og drikker det sjeldent. 

Men jeg kan gjerne spise en hel chipspose alene altså 😄 Alle har sine laster, og så lenge det er kos og fest, og ikke hver dag, så kjør på og kos deg. 

Anonymkode: 0cf8b...d0a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...