Gå til innhold

Savner et sexliv og være elsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver dette anonymt både hvem jeg er og kjønn.

Vært sammen i snart 10 år, har barn, hus og biler sammen og etter snart ett år med minimalt med sex, nærhet, krangel og utroskap begynner jeg og få nok. Jeg fant ut at min ektefelle får dekket sitt behov av sex og oppmerksomhet fra en kollega etter mye mistanke fra min side. Var et skikkelig slag i trynet kan du si. Og i alle år har sexlivet vårt bestått av nesten kun min ektefelles prinsipper, altså kun inne på soverommet vårt, så mørkt som mulig.  Så skjnner ikke hvordan min ektefelle kunne gå så langt å ha regelmessig sex på jobben med en kollega. Vært mye krangel i det siste, vært på FVK uten særlig hjelp. Har snakket mye om å prøve og få det til, men føler vi står stille. Min ektefelle sier at al kontakt med elskeren er brutt, men magefølelsen min sier at de fortsatt holder på. Vi er et vanlig ektepar i begynnelsen av 40 årene, normalt utsende, jobb og hele pakka.

Det som holder meg igjen er alt vi har sammen, barn, eiendommen og alle gode minnene vi har skapt sammen. Men savner å bli elsket, ha et sexliv slik jeg også vil ha det. Gjøre ting jeg ønsker sammen med den jeg er sammen, og ikke må gå alene for den andre ikke har lyst til det. Men slik det har vært så må jeg delta på det den andre vil, uten valg. Vil rett og slett bestemme over meg selv igjen. Sliter med å tilgi for har blitt veldig sårer og bedratt over så lang tid. Vil egentlig bare ut av dette ekteskapet og finne ny kjærlighet som jeg kan bygge et nytt liv sammen med, ha et deilig sexliv med begges ønsker og prinsipper. 

Anonymkode: 8d7e0...3c8

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finne deg en elsker,  så er problemet løst.

Anonymkode: 92907...44b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du bør begynne å se på hvordan du kan praktisk lage deg et liv uten mannen.

Enten bør dere finne sammen igjen, eller så bør du komme deg videre. Det kan ikke være bra for deg å leve i et forhold der du er ulykkelig og råtner bort. Det kan heller ikke være bra for ungene dine å se deg ulykkelig hele oppveksten din.

Gjør noe, ikke bare bli i den tilstanden du/ dere er i i dag.

Anonymkode: bd660...c3b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
heit skrev (1 minutt siden):

Jeg mener at man er to om å ha sex, så da skal begge ha det deilig sammen. Han skal hjelpe henne til orgasme, kanskje med å fingre henne å slikke henne om det er det hun liker, og henne kan kose med kuken hans. Så ender det opp med deilig knull. 

Ok.

Anonymkode: 10cf9...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Dette ekteskapet er dødt og det vet du. Start med å bygge deg opp nok selvtillit til at du har tro og lyst til å leve alene frem til du finner en mann som begjærer deg og er trofast. De finnes. 

Anonymkode: 072d1...fe8

• Liker 1
Skrevet

"Vil egentlig bare ut av dette ekteskapet"

Du sier det best her.

Ingen i forholdet har det godt av at dere holder sammen. Ja, det er en tung prosess å gå gjennom et samlivsbrudd. Men ordne barnepass og ta den praten i løpet av helgen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å åpne ekteskapet så får du vite hva som skjer og slipper å lure på om noe skjer eller ikke. 

Dette innebærer selvfølgelig aksept for at dere har hver deres sexliv og åpenhet om dette.

Da blir dere sammen for alt det andre og det kan være fint. Er dette finere enn å være alene uten sex kan du gå for dette til barna er voksne eller avslutte forholdet før.

Sexlivet deres er nok over. Vedkommende finner deg ikke attraktiv nok da lyset må være av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...