Gå til innhold

Gleder du deg til jobben igjen etter ferie?  

192 stemmer

1. 1. Gleder du deg til jobben igjen etter ferie?

• Ja
      75
    • Nei
      117

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke frem til mandagen 🤢 3 uker går fort! Har heldigvis ikke hatt noe kontakt med jobben/kollegaer i ferien, da ser man hvor deilig det er å være uten jobben i livet sitt 😊

Nå er det tilbake til robotlivet man-fredag....

Spar meg for kommentarer om å finne en jobb man elsker/liker.

Anonymkode: 8c171...593

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn en jobb du elsker så blir hver dag en ferie 

Anonymkode: 6b966...b8f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg elsker jobben min. Men jeg sliter med kroniske plager som bare blir verre og verre jo lengre jeg er på jobb. 

Anonymkode: 46662...8c7

Skrevet

Ja, jeg liker heldigvis hverdagen min :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne i ny jobb og jeg gleder med så SINNSYKT MYE!!! 😄

Jeg har alltid likt å jobbe og gledet meg til den forrige jobben også. Men nå, med ny jobb, blir det ekstra bra! 😁

Anonymkode: 57c0a...ae3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😞. Men gleder meg til å se folk igjen. 

Anonymkode: dbd2d...983

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal begynne i ny jobb og jeg gleder med så SINNSYKT MYE!!! 😄

Jeg har alltid likt å jobbe og gledet meg til den forrige jobben også. Men nå, med ny jobb, blir det ekstra bra! 😁

Anonymkode: 57c0a...ae3

Så du liker ikke ferie eller fridager? :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke svare ja eller nei på dette, da jeg ikke har ferie om sommeren.

Som heltidsbonde med potet og grønnsaksproduksjon, er det null ferie fra mars til november. Noen ganger kan jeg få til ei langhelg eller to om sommeren hvor jeg reiser bort et sted, men det kommer an på været. Kan ikke ta fri hvis det er fint tørt vær, for da må jeg vanne, og det er flere timers jobb hver dag når det pågår.

Anonymkode: 956a9...0bf

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja,  jeg gleder meg. Ferie med barn er krevende og slitsomt. Hverdagene er best. Har veldig aktive småbarn som må aktiviseres hele tiden  så  4 ukers ferie blir slitsomt. 

Anonymkode: b036b...586

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ferie akkurat, men mammapermisjon. Skal vi ha flere barn så skal pappaen ta en større del av permisjonen, for jeg er ikke skapt til å tråkke så mye rundt hjemme med babyen (selv om jeg selvfølgelig elsker henne og hadde løpt inn i en brennende bygning for henne). Skal i tillegg begynne i ny jobb, så jeg gleeeeder meg 🥳

Anonymkode: ed815...f83

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til å komme tilbake til arbeidsoppgavene mine og å treffe mine morsomme kolleger, men gruer meg til mandagen og de første dagene fordi jeg er så trøtt om morgenen, pluss gruer meg litt til reiseveien som er lang og kronglete. Ellers er jeg klar for rutiner igjen 😊 Har en selvstendig jobb, hvor jeg har mine helt egne arbeidsoppgaver, så jeg føler ikke så mye at det er jobb 😊

Anonymkode: 1a02f...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes det er greit. 

Elsker ferie, men på et tidspunkt er det greit å ha jobben som en del av livet igjen. Både det å bruke hodet, møte kollegaer, og litt tempo i hverdagen. 

Anonymkode: f1b88...89c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja,  jeg gleder meg. Ferie med barn er krevende og slitsomt. Hverdagene er best. Har veldig aktive småbarn som må aktiviseres hele tiden  så  4 ukers ferie blir slitsomt. 

Hvorfor fikk du barn da?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt. Gleder meg til å se kollegaer igjen :) Men i år gleder jeg meg ikke veldig til å begynne på jobb igjen. Har vært stor arbeidsbelastning og arbeidsmengde så langt i 2023, og det tar visst aldri slutt. Kjenner det knyter seg litt for å begynne det rotteracet igjen.... 

Har heldigvis 1 uke sommerferie igjen, og så har jeg 1 uke til gode + endel avspasering. Det hjelper litt på

Anonymkode: 6f1c7...ddd

AnonymBruker
Skrevet

Nå jobber jeg ikke lenger, men syns alltid det var litt godt å begynne på jobb igjen etter ferier. Var heldig og fikk jobbe 20 år i spennende bransjer, og med superhyggelige mennesker. Er ufør nå, og savner ekstremt å kunne jobbe.

Anonymkode: 24b7c...cb3

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i år gleder jeg meg. Kollegaen som utestengte meg, og var skikkelig ufin,  har endelig slutta! 

Anonymkode: 82070...8cf

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. De siste årene har jeg hatt altfor mye på jobb. I år er første gang på fem år at jeg har hatt tre uker uten å måtte jobbe i løpet av ferien. Det har vært helt fantastisk å senke skuldrene ordentlig. Men det føles ikke nok, hodet hadde trengt en lengre pause. Men kommer vel igang igjen i år også.. Bare trist hvor ufattelig fort tre uker går. 

Anonymkode: 89bd9...9eb

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor fikk du barn da?

Visste ikke at det skulle bli så slitsomt.  Et av barna har ADHD og må aktiviseres mye.  Hadde jeg visst at det ble så krevende hadde jeg stoppet med et barn.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor fikk du barn da?

For et idiotisk spørsmål! 

Anonymkode: 1a02f...9b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg jobber tett på et par andre som er forferdelige å jobbe med, og vet derfor at det er mye som venter fordi de ikke gidder å gjøre mer en de akkurat må mens jeg er borte og gjerne lar et par ting henge ekstra lenge bare for å være jævlige. (Jeg har satt ned foten i vinter og ikke funnet meg i utestengning, «snarveier» og nedlatende «lille venn» kommentarer -og etter det er det helt jævlig) Man skal ikke undervurdere forsmådde menn i 50-årene 😏

Men bytter jobb om et par mnd, og det ser jeg frem til.

Anonymkode: 4c35e...7f2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...