AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Bor i bokollektiv sammen med tre andre og tok ei på fersken i går kveld som lekte med dildo da jeg kom hjem å det endte med at vi begynte å leke sammen også delte vi dildo, det jeg lurer på om det var lurt angående sykdommer og om jeg burde sjekke meg for sykdom? Anonymkode: 19b51...0d0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Det kan ha blitt overført diverse bakterier eller virus, ja, når den ikke ble vasket og tørket skikkelig mellom hver runde inne i slimhinnene. Jeg anbefaler at du venter to uker før du tester deg, siden de fleste kjønnssykdommer ikke slår ut på tester umiddelbart, det tar noe tid. Anonymkode: 312fc...7e9
Troyamin Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Skoleferien er tydeligvis ikke over enda.... 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Ja, det burde du… spesielt å dele dildo med folk du ikke kjenner når du ikke er voksen nok til å skjønne såpass. Anonymkode: 4ddae...ce1
Topper og daler Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det burde du… spesielt å dele dildo med folk du ikke kjenner når du ikke er voksen nok til å skjønne såpass. Anonymkode: 4ddae...ce1 Veldig spesielt å moralisere over noe såpass uskyldig som her er beskrevet. Det skal VANVITTIG mye til for at ts er blitt smittet av noe ut fra det hun beskriver. Sjansen er så og si lik null. Til ts - kos deg med opplevelsen! Test deg hvis du bekymrer deg, men statistisk er det svært liten sjanse for at den sexen du beskriver har ført til at du har blitt smittet med noe. Endret 29. juli 2023 av Topper og daler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå