Teardrop Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Denne ser fin ut, ser ikke ut som den er i fysisk butikk? erfaringer? Fornøyd? stabil og god? Enkel å sette på selen og putte inn og ut barnet alene uten hjelp?
Malindalin Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Jeg har nettopp kjøpt Rise, kjempegod! Fungerer dårlig til nyfødt, men fra 2 mnd er den gullegod!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Det er virkelig det mest ubrukelige jeg noen sinne har prøvd. Det er utelukkende en mote-sele uten fokus på comfort for bærer eller støtte for babyen. Den er tykk og bulkete. Utrolig krøklete å ta på også. Den er definitivt noe folk kjøper fordi de synes den ser "fin" ut, helt uten å tenke på at det skal være justeringsmuligheter, støtte eller comfort for babyen. Rett og slett ubrukelig. Anonymkode: 199b5...d36 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Jeg fikk låne Najell av en venninne, men likte den ikke. Kjøpte meg Ergobaby Aura sjal til den første tiden og så Ergobaby 360 sele. Veldig fornøyd med Ergobaby Anonymkode: 27527...51e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Jeg ville gått for noe elastisk til nyfødt, og etterhvert funnet en annen type sele. Selv var jeg veldig fornøyd med Angelpack til førstemann. Nå har jeg en LennyUpgrade som er veldig god, og har kjøpt en LennyHybrid Half Buckle som jeg gleder meg til å prøve. Det viktigste er at du finner en sele som passer deg, og som lar barnet sitte ergonomisk riktig. Anonymkode: 3f5c1...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå