AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Jeg gjorde det i dag og det føles bedre enn jeg trodde Det gikk veldig fint i starten, men jeg kjente som han ble mer og mer fraværende, tok mange timer før han svarte på meldinger, jobb unnskyldninger, rar energi. Meldingene hans var innholdsrike og fine og han ville treffes igjen, men magefølelsen at noe ikke stemmer vant til slutt. Han svarte ikke på meldingen, men det går fint. Anonymkode: 9fde3...162 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Vet du noe mer hva magefølelsen gjaldt? Hva gjorde at du ble interessert i utgangspunktet og hvor lenge har dere datet? Anonymkode: d6417...43a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg gjorde det i dag og det føles bedre enn jeg trodde Det gikk veldig fint i starten, men jeg kjente som han ble mer og mer fraværende, tok mange timer før han svarte på meldinger, jobb unnskyldninger, rar energi. Meldingene hans var innholdsrike og fine og han ville treffes igjen, men magefølelsen at noe ikke stemmer vant til slutt. Han svarte ikke på meldingen, men det går fint. Anonymkode: 9fde3...162 Tror det er bra å lytte til en magefølelse når du har det fremfor følelser. Ofte mye vanskligere, fordi den gjerne går på bekostning av følelsene dine, men følger du kun følelsene tror jeg det er lett å bli brukt av andre mennesker. Skjer det ofte nok risikerer du å begynne og bruke andre mennesker selv. Anonymkode: b3ec2...53a 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet du noe mer hva magefølelsen gjaldt? Hva gjorde at du ble interessert i utgangspunktet og hvor lenge har dere datet? Anonymkode: d6417...43a Noe føltes off. Blikket hans var annerledes og kommunikasjon virket påtvunget. Plutselig måtte han jobbe mye, pusse opp osv. Veldig rart men jeg fikk den følelsen når jeg gikk ut døren sist gang vi møttes. Det viste seg å være sant. ts Anonymkode: 9fde3...162
Nettinettet Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe føltes off. Blikket hans var annerledes og kommunikasjon virket påtvunget. Plutselig måtte han jobbe mye, pusse opp osv. Veldig rart men jeg fikk den følelsen når jeg gikk ut døren sist gang vi møttes. Det viste seg å være sant. ts Anonymkode: 9fde3...162 Sa du noe til han, eller lyttet du bare til magefølelsen og gjorde det "slutt" uten å ha snakket med han først? Og hva skrev du i meldingen? Hvor flink var du til å vise han din verdi underveis i blikjentskapet / datingen dere hadde?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Nettinettet skrev (38 minutter siden): Sa du noe til han, eller lyttet du bare til magefølelsen og gjorde det "slutt" uten å ha snakket med han først? Og hva skrev du i meldingen? Hvor flink var du til å vise han din verdi underveis i blikjentskapet / datingen dere hadde? Jeg sa at jeg ønsker mer jevnlig kommunikasjon. Først var han opptatt med oppussing og etter det ble det mye jobb. Noen ganger svarte han ikke før dagen etter. Var klar fra starten at jeg er ute etter noe seriøst. Han har lang historie med forhold full av drama og er veldig utseende fiksert. Hele fyren ga meg rare vibes selv om han prøvde å være sjarmerende. ts Anonymkode: 9fde3...162
Nettinettet Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg sa at jeg ønsker mer jevnlig kommunikasjon. Først var han opptatt med oppussing og etter det ble det mye jobb. Noen ganger svarte han ikke før dagen etter. Var klar fra starten at jeg er ute etter noe seriøst. Han har lang historie med forhold full av drama og er veldig utseende fiksert. Hele fyren ga meg rare vibes selv om han prøvde å være sjarmerende. ts Anonymkode: 9fde3...162 Da har du vært tydelig og det er bra. Tenker også at det ikke bare er bassert på magefølelsen men også på noe konkret i hans væremåte. Bra jobba håper du finner en som passer til deg
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 Høres ut som du gjorde det rette utifra hva du skriver! Hvis det føltes rett etterpå - så var det nok rett! Jeg gjorde det samme for noen uker siden med en jeg data, men jeg er oversensitiv på avvisning. Det var kun én date hvor jeg fikk en rar vibb. Men han sa at han ville bli eksklusiv dagen etterpå. Likevel tenkte jeg for mye på den vibben, ble stressa, og avslutta det. Angra ekstremt etterpå. Nå etter noen uker har vi heldigvis blitt enige om å gi det et til forsøk føles bra. Anonymkode: b4c01...955
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noe føltes off. Blikket hans var annerledes og kommunikasjon virket påtvunget. Plutselig måtte han jobbe mye, pusse opp osv. Veldig rart men jeg fikk den følelsen når jeg gikk ut døren sist gang vi møttes. Det viste seg å være sant. ts Anonymkode: 9fde3...162 Dette er gjenkjennelig. Har opplevd det et par-tre ganger før: ting har vært helt fint, så har jeg gått ut døren og kjent i magen at "dette var siste gang vi møtte hverandre". Men så har jeg likevel fortsatt kobtakten, for så å oppdage at ting ikke "går på skinner". Som om den man datet sendte ut ørsmå signaler den siste gangen man var sammen, og derfor visste man bare at "dette er slutten". Jeg liker ikke å stole på magefølelsen, men de gangene jeg gjør det, stemmer det alltid. Anonymkode: 144a0...da8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er gjenkjennelig. Har opplevd det et par-tre ganger før: ting har vært helt fint, så har jeg gått ut døren og kjent i magen at "dette var siste gang vi møtte hverandre". Men så har jeg likevel fortsatt kobtakten, for så å oppdage at ting ikke "går på skinner". Som om den man datet sendte ut ørsmå signaler den siste gangen man var sammen, og derfor visste man bare at "dette er slutten". Jeg liker ikke å stole på magefølelsen, men de gangene jeg gjør det, stemmer det alltid. Anonymkode: 144a0...da8 Samme her. Derfor avsluttet jeg det. Merket at jeg skrev meldinger for å få oppmerksomhet, men samtidig hadde jeg en bitter følelse og følte meg små desperat. Kikket ofte på telefon for å se om han har svart. Den følelsen har jeg hatt før or det viste seg at de var ikke interessert. Dating skal føles naturlig med jevnlig kontakt og uten usikkerhet og rar magefølelse. Når jeg tok det opp fikk jeg høre at enten var de opptatt og det er mye som skjer. Noen pleide å ta seg sammen til neste daten, men det går tilbake til det samme. ts Anonymkode: 9fde3...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå