Gjest mango Skrevet 3. november 2002 #1 Skrevet 3. november 2002 Har noen av dere noen oppskrifter å dele? Tenkte å ønske meg blender til jul, slik at jeg kan lage disse deilige eksotiske fruktdrinkene selv, uten å måtte dra på Amys(Cafe,Stavanger) for å nyte de! :D hva begynner jeg for eksempel med å ha oppi mixeren? er det is eller jordbær?
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 3. november 2002 #2 Skrevet 3. november 2002 Du finner masse masse oppskrifter på nett - hvis du søker på smoothies, f.eks på Google. Jeg fant bl.a denne http://www.recipesource.com/side-dishes/be...ies/index1.html lykke til :-)
Madison Skrevet 3. november 2002 #3 Skrevet 3. november 2002 Smakte en for en stund siden. Var en eller annen yougurt, banan og bringebær..
Frk Doodad Skrevet 4. november 2002 #4 Skrevet 4. november 2002 Hallu På begeret til Youghurt med vaniljesmak står det en oppskrift: 2dl youghurt 2dl frossen bær 1/2 banan Den er god, pleier å kjøpe samme type youghurt som de frosne bærene jeg skal bruke. Men det er godt å bruke vanilje yoghurt også. Jeg har ikke en slik blender, men bruker bare stavmikseren. Det blir bra det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå