AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Idag har jeg handlet litt fargerike klær til min lille prinsesse på 3 år. Men jeg ser at det er veldig mye grått/hvit og sjenerelt mørke barneklær 🙄 når jeg tenker meg om så er det kun min datter som går i barnehagen med knase farger på klærene mye, rosa,lille rød, grønn osv. Ser ut som en fargerik enhjørning i alt av klær og divers ustyr. Når de ansatte finner noe andres barns klær med farger eller motiver på som har blitt borte så tror dem det er min datters 🥹 og legger det på plassen hennes 😅 Hva synes dere er finest? Overdriver jeg nå litt med alle farger er det ut av dato? Kan mine kles valg skape problemer for min datter med tanke på å passe inn sammen med de andre barna ? Anonymkode: 73b56...738 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Hahah sånn var det da dattera mi begynte i bhg også. Hun var den eneste som gikk med fargesprakende klær, glitter og enhjørninghorn. Hun liker slike farger og hadde sterke meninger i en alder av tre år så lenge hun var god og varm og klærne var praktiske, så skulle hun selvsagt få gå med det. Jeg tenkte jo litt det samme, men det er kanskje mer praktisk med ullundertøy og arva klær og da er kanskje utseendet på klærne ikke så viktig. Anonymkode: 18d5a...766 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Tror ikke hun får problemer med å passe inn selv om hun har fargerike klær i en alder av 3 år akkurat…Hva andre velger er ikke så farlig, men klærne bør være gode å bevege seg i og tåle lek. Anonymkode: 4d870...043 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Fargerike klær er best og positivt for et lite barn😊 Anonymkode: 77690...c1b 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 Jeg er snart 50 og foretrekker skikkelige knallfarger. Det er alt for mye kjedelige farger å finne. Anonymkode: 21d07...821 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 Føler det likt som deg ts selvom min datter er bare 1,5 år snart. Skjønner ikke den moten med at alt skal være beigt/hvit eller grått og fargeløst. Syns det er sikkelig trist. Min datter er ei blid, aktiv og sprudlende jente som er glad og da syns jeg farger kler henne best. Og barn fortjener farger er jo tross alt det barn selv liker Anonymkode: 726d4...35e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Skrevet 30. juli 2023 Er det sant? Har dette blitt normalen nå? Trodde de fleste hadde masse tilfeldig sammensatte farger på klær og tilbehør, mens unntaket hadde matchende tøy og tilbehør i nøytrale farger? Slik var det før, har det snudd? Anonymkode: 067c6...cf3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det sant? Har dette blitt normalen nå? Trodde de fleste hadde masse tilfeldig sammensatte farger på klær og tilbehør, mens unntaket hadde matchende tøy og tilbehør i nøytrale farger? Slik var det før, har det snudd? Anonymkode: 067c6...cf3 Gikk forresten forbi en barnehage her om dagen, der inne hang det masse rosa yttertøy til jentene, blant guttene var det mer variert som gult, grønt og blått. Anonymkode: 067c6...cf3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #11 Skrevet 30. juli 2023 Tror virkelig ikke mørke klær har blitt normalen, jobber i barnehage og det er veldig fargerikt og med masse mønster , både hos gutt og jente.. 😊 Anonymkode: e7fc0...848
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #12 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror virkelig ikke mørke klær har blitt normalen, jobber i barnehage og det er veldig fargerikt og med masse mønster , både hos gutt og jente.. 😊 Anonymkode: e7fc0...848 Tror ikke hun mente mørke, men beige og lyse nøytrale farger. Er jo en del influensere som hermer etter hverandre og har gått for det til sine barn på både klær og interiør/eksteriør på barnerommet. Sånnt sprer seg lett og kan bli det "vanlige", men godt å se at det fortsatt stort sett er mye variasjon😊 Anonymkode: 067c6...cf3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #13 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 23.45): når jeg tenker meg om så er det kun min datter som går i barnehagen med knase farger på klærene mye, rosa,lille rød, grønn osv Det tror jeg faktisk ikke på, med mindre barnehagen er veldig liten. Dersom innlegget ditt er reelt, ts, så blir jeg mer bekymret over at du oppdrar henne til å være En Unik Prinsesse, en fargerik enhjørning i en flokk av grå og triste mennesker (dine egne ord!) enn av at det faktisk er farger på klærne hennes. Det er ikke sunt å være så selvopptatt og se så ned på andre som velger annerledes enn seg selv. Anonymkode: 2c996...4b8 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #14 Skrevet 30. juli 2023 Jeg liker duse farger og hvitt/beige, selv om det ikke er praktisk. Men barnet har klær i alle farger. Anonymkode: e3764...55a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #15 Skrevet 30. juli 2023 Skjønner ikke at det skal være en problemstilling. Men så hadde de svært så fargerike klær i barnehagen her. ' Anonymkode: 6b7f3...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå