AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Ja hva betyr det? Anonymkode: d4c52...bf0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Sjenerte? Jeg mann 33 har mistet titalls damer antagelig pga de ikke sjekker og jeg vandrer for mye rundt grøten og blir usikker på alt da det er helt nytt for meg. isteden for å skrive osv så møt personen og se kjemi. Anonymkode: 38a47...18a 1
norw Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Enten sjenanse, at man ikke er vant til å være kontaktsøkende eller manglende interesse. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 6 hours ago, norw said: Enten sjenanse, at man ikke er vant til å være kontaktsøkende eller manglende interesse. Det er nettopp dette som blir et problem 😄 På den andre siden sitter det noen som ikke vet om vedkommende er sjenert eller uinteressert, da kan man oppleves masete eller bare dropper det hele og det blir ingenting. Anonymkode: d4c52...bf0 1
Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Jeg har ikke vært på Tinder eller Facebook, eller noen slike nettsider på hundre år, så kan ikke uttale meg om noe, men det er et tegn på at vedkommende ikke er interessert. Da var det ut fra KG for godt!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 De på tinder som sier de er dårlig med meldinger, men tar ikke initiativet til å møtes heller 🤷🏻♀️ Hva gjør du der da ? 😅 Anonymkode: fe0e8...685
Nettinettet Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 Istedenfor å prøve å tolke hva det betyr ta det heller opp med personen det gjelder. "Hei jeg føler at vi opprettholder dialogen på mitt initativ bare og det blir litt kjedelig for min del. Kanskje vi bare skal la det ligge og fokusere på andre potensielle matcher? " Dere må bli flinkere til å stille spørsmål og ta tak i ting dere ikke kjenner er tilfredstillende. Det er så utrolig mange mennesker der ute som dere kan oppleve en helt annen dynamikk med, så hvorfor ta til takke med noe halveis?
Gjest Hoia Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 En dialog på Tinder eksisterer ikke før dere faktisk treffes. Men jeg har ikke vært på Tinder på tusen år! Sett de g ned og hør på Tindersticks og bli litt trist, kjenn på det triste, ja gnag på det! Neida, ikke gjør det! Nå er det ut her! Her inne er det mange isbiter! Nå har jeg bidratt litt!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 11 hours ago, Hoia said: En dialog på Tinder eksisterer ikke før dere faktisk treffes. Men jeg har ikke vært på Tinder på tusen år! Sett de g ned og hør på Tindersticks og bli litt trist, kjenn på det triste, ja gnag på det! Neida, ikke gjør det! Nå er det ut her! Her inne er det mange isbiter! Nå har jeg bidratt litt! Jeg skjønte ikke helt hva du mener. Anonymkode: d4c52...bf0
Gjest Hoia Skrevet 30. juli 2023 #10 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønte ikke helt hva du mener. Anonymkode: d4c52...bf0 Trawelling light, en sang om familiebokser. Reise lett. Det skal ikke være så enkelt. For de aller fleste skal det ikke være så lett! Så når noen ikke svarer på Tinder, så er ikke det samme som å få en velling i fleisen, en går bare videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå