AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Jeg har en tidligere venninne (vi har såvidt kontakt) som ja, tror på ekte at hun er sammen med en kjendis. I et ekte forhold. At sjelene deres er forente. Og hun nevnte at hun bruker tankekraft og manifestering som en måte å ha dette forholdet på, slik at de en dag skal møte hverandre og bli gift. Jeg ønsker ikke å skrive navnet på denne kjendisen i tilfelle hun er på kvinneguiden, men det er en svært kjent mannlig kjendis og skuespiller som er engelsk. Spilt i utallige filmer. Jeg måtte bryte mye av kontakten med henne fordi jeg følte hun ble helt virkelighetsfjern… så møtte jeg på henne et halvt år senere nå i sommer, og hun var fortsatt like overbevist om at de var i et forhold. Jeg ble helt stum. Syns dette er veldig trist, men jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe henne eller gjøre noe for å evt skaffe henne riktig hjelp? Hun lever veldig isolert og jeg har ofte fått dårlig samvittighet over at jeg så og si kuttet kontakten, men jeg klarte ikke å forholde meg til de samtalene med henne… er dette å være schizofren? Anonymkode: d69c1...fa3 1
Skjold Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 (endret) Høres ut som erotomania. Endret 28. juli 2023 av Skjold 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Har de hatt sex? Anonymkode: 07de6...b22 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har de hatt sex? Anonymkode: 07de6...b22 Jises Anonymkode: 7dc60...d14 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 Det er dette jeg frykter skal bli mer og mer utbredt jo flere som går rundt å sier at man bare kan ønske seg det livet vi ønsker. Hun sliter, veldig synd. Anonymkode: 888d7...375 4
Helene1982 Skrevet 28. juli 2023 #6 Skrevet 28. juli 2023 Høres ut som hun sliter. Kjenner du noen som er nærere henne som kan sjekke at hun er ok? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har en tidligere venninne (vi har såvidt kontakt) som ja, tror på ekte at hun er sammen med en kjendis. I et ekte forhold. At sjelene deres er forente. Og hun nevnte at hun bruker tankekraft og manifestering som en måte å ha dette forholdet på, slik at de en dag skal møte hverandre og bli gift. Jeg ønsker ikke å skrive navnet på denne kjendisen i tilfelle hun er på kvinneguiden, men det er en svært kjent mannlig kjendis og skuespiller som er engelsk. Spilt i utallige filmer. Jeg måtte bryte mye av kontakten med henne fordi jeg følte hun ble helt virkelighetsfjern… så møtte jeg på henne et halvt år senere nå i sommer, og hun var fortsatt like overbevist om at de var i et forhold. Jeg ble helt stum. Syns dette er veldig trist, men jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe henne eller gjøre noe for å evt skaffe henne riktig hjelp? Hun lever veldig isolert og jeg har ofte fått dårlig samvittighet over at jeg så og si kuttet kontakten, men jeg klarte ikke å forholde meg til de samtalene med henne… er dette å være schizofren? Anonymkode: d69c1...fa3 Du kan vel ikke ta det seriøst? Hun tuller helt sikkert og du tar det ikke som en joke. Anonymkode: e7889...661 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en tidligere venninne (vi har såvidt kontakt) som ja, tror på ekte at hun er sammen med en kjendis. I et ekte forhold. At sjelene deres er forente. Og hun nevnte at hun bruker tankekraft og manifestering som en måte å ha dette forholdet på, slik at de en dag skal møte hverandre og bli gift. Jeg ønsker ikke å skrive navnet på denne kjendisen i tilfelle hun er på kvinneguiden, men det er en svært kjent mannlig kjendis og skuespiller som er engelsk. Spilt i utallige filmer. Jeg måtte bryte mye av kontakten med henne fordi jeg følte hun ble helt virkelighetsfjern… så møtte jeg på henne et halvt år senere nå i sommer, og hun var fortsatt like overbevist om at de var i et forhold. Jeg ble helt stum. Syns dette er veldig trist, men jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe henne eller gjøre noe for å evt skaffe henne riktig hjelp? Hun lever veldig isolert og jeg har ofte fått dårlig samvittighet over at jeg så og si kuttet kontakten, men jeg klarte ikke å forholde meg til de samtalene med henne… er dette å være schizofren? Anonymkode: d69c1...fa3 Hun er forelsket og hektet på en fantasi. Ikke så mye du får gjort, men det går nok over. Anonymkode: 0a559...537
NiceOrNothing Skrevet 28. juli 2023 #9 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en tidligere venninne (vi har såvidt kontakt) som ja, tror på ekte at hun er sammen med en kjendis. I et ekte forhold. At sjelene deres er forente. Og hun nevnte at hun bruker tankekraft og manifestering som en måte å ha dette forholdet på, slik at de en dag skal møte hverandre og bli gift. Jeg ønsker ikke å skrive navnet på denne kjendisen i tilfelle hun er på kvinneguiden, men det er en svært kjent mannlig kjendis og skuespiller som er engelsk. Spilt i utallige filmer. Jeg måtte bryte mye av kontakten med henne fordi jeg følte hun ble helt virkelighetsfjern… så møtte jeg på henne et halvt år senere nå i sommer, og hun var fortsatt like overbevist om at de var i et forhold. Jeg ble helt stum. Syns dette er veldig trist, men jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe henne eller gjøre noe for å evt skaffe henne riktig hjelp? Hun lever veldig isolert og jeg har ofte fått dårlig samvittighet over at jeg så og si kuttet kontakten, men jeg klarte ikke å forholde meg til de samtalene med henne… er dette å være schizofren? Anonymkode: d69c1...fa3 Hun lever i sin egen verden og trenger profesjonell hjelp . 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #10 Skrevet 28. juli 2023 Håper ikke det er Gosling, for han er nemlig min. Anonymkode: e0ff8...e22 7 4 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #11 Skrevet 28. juli 2023 Kanskje hun sier det for å virke avskrekkende på deg? 😂 Anonymkode: 07de6...b22
Capazitet Skrevet 28. juli 2023 #12 Skrevet 28. juli 2023 Trenger nok proffesjonell hjelp og veiledning mot disse vrangforestillingene 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #13 Skrevet 29. juli 2023 Kjendislivet er virkelig ikke noe å trakte etter. Er nabo med et samboerpar (begge er kjendiser), hun er ca 38 år, han mye eldre. Fy faen - parallelt med at hun blir magrere og magrere og mer ufiks, blir han feitere og feitere. Minnet meg om Sasha Gabor sist jeg så ham der han suste rundt i en leiebil Anonymkode: 27a8e...652 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #14 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du kan vel ikke ta det seriøst? Hun tuller helt sikkert og du tar det ikke som en joke. Anonymkode: e7889...661 Dette har pågått i over 1 år… så det er ikke tull, dessverre AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun er forelsket og hektet på en fantasi. Ikke så mye du får gjort, men det går nok over. Anonymkode: 0a559...537 Det begynte når hun og kjæresten gikk fra hverandre, så jeg håpet det var noe som ville «avta» men det har det ikke gjort, har derimot forverret seg Capazitet skrev (18 timer siden): Trenger nok proffesjonell hjelp og veiledning mot disse vrangforestillingene Ja, men hvordan kan en person få hjelp om personen tenker at det ikke er noe galt? Det virker som hun tenker at det er alle andre som ikke forstår, også isolerer hun seg enda mer fra andre Anonymkode: d69c1...fa3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #15 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er dette jeg frykter skal bli mer og mer utbredt jo flere som går rundt å sier at man bare kan ønske seg det livet vi ønsker. Hun sliter, veldig synd. Anonymkode: 888d7...375 Manifestering har blitt veldig populært, så jeg skjønner hva du mener. Helene1982 skrev (20 timer siden): Høres ut som hun sliter. Kjenner du noen som er nærere henne som kan sjekke at hun er ok? Slik jeg har skjønt det har både jeg og flere tatt avstand fra henne, så tror det er kun moren hun har tett på seg… hun lever livet sitt gjennom Instagram, og mener at hun har blitt god venn med denne kjendisens venner (altså den kjendisen hun mener at hun er sammen med). Så jeg vet ikke om noen andre enn moren jeg kunne prøvd å nådd ut til, er redd hun ikke vet hva som foregår også Anonymkode: d69c1...fa3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #16 Skrevet 29. juli 2023 En solid forelskelse, det går nok over med tiden…. Anonymkode: d9b05...81a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #17 Skrevet 29. juli 2023 Jeg er i et seriøst forhold med Keanu Reeves ❤️ Anonymkode: 6e806...3f4 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #18 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er i et seriøst forhold med Keanu Reeves ❤️ Anonymkode: 6e806...3f4 Jeg og, om jeg kunne velge😂 Anonymkode: d69c1...fa3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #19 Skrevet 29. juli 2023 Jeg kjenner en som tror hun er i et forhold med Henry Cavill, kanskje det er samme? Anonymkode: fb756...64f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #20 Skrevet 29. juli 2023 Dette møter jeg ganske ofte i jobb……med psykisk utviklingshemmede. Anonymkode: 4bd56...9ab 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå