Gå til innhold

Jeans for oss med smal midje og brede hofter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere😊Jeg bruker str s/m i klær, men sliter med å finne jeans som sitter pent da jeg har smal midje i forhold til hofter. Hvis buksene passer rundt hofter/rumpa blir de for store rundt magen og omvendt. Dere med samme kroppstype, hvilke jeans bruker dere?Gjerne med nav på merke og modell. Takk😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Opplever det samme som deg ts. Jeg må alltid bruke belter, fordi bukser passer aldri riktig i midja om de sitter godt rundt rumpe og hofter. Skulle gjerne funnet noen som ikke gjør det slik at jeg må bruke belte for å få den fin i midja.

Endret av Jaane doe
AnonymBruker
Skrevet

Send en henvendelse hit. De hadde slike jeans tidligere

Anonymkode: 6706f...648

AnonymBruker
Skrevet

Jaane doe skrev (1 time siden):

Opplever det samme som deg ts. Jeg må alltid bruke belter, fordi bukser passer aldri riktig i midja om de sitter godt rundt rumpe og hofter. Skulle gjerne funnet noen som ikke gjør det slik at jeg må bruke belte for å få den fin i midja.

Jeg har akkurat samme problem. Har ikke veldig brede hofter, men i forhold til midjen blir det alltid "brett" fordi beltet drar jeansen innover på en måte

Anonymkode: ad4f8...217

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp etter hoftestørrelser, få de sydd inn i livet hos en skredder. Det koster ikke så mye, og du får jeans som sitter perfekt.

Anonymkode: 6230c...146

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper Jegging Jane fra Cubus. Det er omtrent eneste buksen som passer. 

Levis har også noen modeller laget for brede hofter/smal midje. 

Jeg har også funnet noen bukser på Lindex, og en på Kaph Ahl. 

Men jeg kan også anbefale å lære å sy inn bukser i livet. Det er faktisk ikke så vanskelig, og kan gjøre hele bukse-shoppings-helvete adskillig enklere. 

Anonymkode: 803a0...945

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...