AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Hvordan er det med sexlivet til småbarnsforeldrene her i ferien? selv har vi hatt mindre enn vi pleier i feriene da vi har vært mye med familie. Har også vært en ferie som har «gått i ett» og hatt mindre overskudd. Var en tur i fornøyelsespark og når jeg så på parene der så tenkte jeg «her er det mange frustrerte menn» 😳 Er mannen din blant dem? Som gjerne ville hatt mer i ferien. Min er nok det denne sommeren men får være litt god med han i helgen. Anonymkode: db9aa...aaa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan er det med sexlivet til småbarnsforeldrene her i ferien? selv har vi hatt mindre enn vi pleier i feriene da vi har vært mye med familie. Har også vært en ferie som har «gått i ett» og hatt mindre overskudd. Var en tur i fornøyelsespark og når jeg så på parene der så tenkte jeg «her er det mange frustrerte menn» 😳 Er mannen din blant dem? Som gjerne ville hatt mer i ferien. Min er nok det denne sommeren men får være litt god med han i helgen. Anonymkode: db9aa...aaa Sexlivet vårt er stabilt hele året. 4 barn fra 0-10 år😊 Anonymkode: 3cab3...675
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Jeg lurer mer på hvorfor du tenker så mye over om mennene får nok sex. Kanskje kvinne er like frustrerte? Anonymkode: 5c035...2e8 19
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 Rimelig spesielt gå rundt å tenke at andre par ikke har nok sex. Sexlivet vårt har vært ikke eksisterende denne "ferien", men det er fordi jeg fødte for fire uker siden. Anonymkode: 91230...cc3 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 Har hatt sex som vanlig. Ble ikke noe da vi var på ferie med campingvognen, men med 4 barn mellom 1 og 7 ble det trangt om plassen i senga. De eldste la seg heller ikke så tidlig som vi håpet på. Ingen frustrasjon på noen av oss derimot. Anonymkode: d8d65...b4f 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Skrevet 28. juli 2023 Like lite som i hverdagen Anonymkode: cfff3...4a0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sexlivet vårt er stabilt hele året. 4 barn fra 0-10 år😊 Anonymkode: 3cab3...675 Mao 0. Anonymkode: b2c35...f21 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Skrevet 28. juli 2023 Vært 3 uker på ferie med 4- og 6 åring: i telt, hotell og hos svigermor. Null sex. God stemming lell. Anonymkode: f690f...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Skrevet 28. juli 2023 Campingferie her med 4 barn og vi har nå klart å ha sex likevel. Sex i dusjen der det er kjønnsnøytrale dusjer og 100% avskilt fra andre dusjer. Og andre løsninger man lager seg. Anonymkode: c5f45...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 Vi er veldig åpne med hverandre om hvordan behov vi har. Mannen min har en del mer sexlyst enn meg, da jeg ofte blir mer sliten på kvelden og ikke har så lyst. Spesielt i ferien, vi har småbarn. Blir naturligvis mindre sex da. Anonymkode: c95bf...725
SPOCA Skrevet 29. juli 2023 #11 Skrevet 29. juli 2023 Vel, vi ble sammen mens sønnen hans var relativt liten, så vi har på en måte lært å tilpasse oss godt fra dag en, også på den fronten. Vi har alltid sex hver dag, stort sett 1-2 ganger per dag, men nå i ferien har det blitt 2-4 ganger per dag.
Gjest Albbas Skrevet 29. juli 2023 #12 Skrevet 29. juli 2023 Åh gud, vi har heldigvis ikke et forhold der mannens behov veier tyngst og der det er synd i han hvis han er frustrert, men ikke motsatt. 😂 De holdningene der blir jeg dårlig av. 😳 Men ja, det har blitt mindre i ferien enn ellers. Først og fremst pga barn som er helt ute av rutine og som sovner etter oss. 🥴
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #13 Skrevet 29. juli 2023 Vi har hatt ferie i snart tre uker, og har ikke hatt sex på de ukene. Har vært sammen med familie og delt rom med barn så godt som hele tiden, ironisk nok med unntak av dag to og tre i min menstruasjon hvor jeg blør så mye at selv sex i dusjen er uappetittelig. På hytta vi er nå er det så trangt og så mye folk at skal vi ha sex her må vi invitere svigers til å delta. Og det sier vi begge nei takk til 😆 Bare å telle ned til hverdag og barnehageoppstart ✌️ Anonymkode: d5184...14a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #14 Skrevet 29. juli 2023 Vi har sex typ 3-4 ganger i løpet av året. Det er om/når vi er borte noen dager uten unga. Om det er i ferien eller ikke varierer. Hjemme gidder vi rett og slett ikke å organisere noe bare for at vi skal kunne ha sex. Nå er ikke sex noen big deal for noen av oss da. Anonymkode: 63164...538
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #15 Skrevet 29. juli 2023 Vi har like jevnlig sex nå som resten av året. Fikk baby i starten av sommeren, men helt uten rifter, så vi var tilbake til normalt sexliv fra 1 uke etter fødsel (selvfølgelig med kondom mtp. infeksjonsfare). Har tre barn under skolealder hjemme, men vi finner rom likevel. Klesvasken og oppvasken får vente litt når barna er lagt om kvelden slik at vi får prioritert oss som par. Absolutt verdt det. Vi begge har stort behov for sex og nærhet, så skal vi ha det best mulig må vi prioritere dette. Vi er i midten av 30-årene og har vært sammen i 15 år. Anonymkode: 6b78e...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå