AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Han har ikke så mye erfaring. Sexen er kjedelig og ikke så bra. Stort sett jeg som må være på toppen. Jeg savner å ha intens sex med klining, bruke hender og tunge på hverandre.. nå er det kyssing og jeg som rir han, av og til han som er på toppen litt. Jeg vet ikke helt hvordan lære han opp eller si hva jeg liker for han er bare fornøyd med ting sånn. Noen som har har gode råd og erfaringer å dele? Gjerne fra menn! Anonymkode: 6e9b0...a2b
Mykmann41 Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Du må fortelle han tydelig hva du liker underveis. Ikke på en måte som gjør at han føler seg inkompetent, men på en måte som gjør at han kan justere etter dine instruksjon mens dere holder på. Små stikkord som «fortere, hardere, kyss meg» etc vil kanskje være en god start?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Du må jo snakke med han og ikke oss🤦♂️🤦♂️🤦♂️ Kommunikasjon er ikke å gå til høneflokken å kakle, men å kommunisere med partneren sin. lære opp… hvor får du det fra? Må man ikke lære opp alle og enhver på hva en selv liker? Det er selvstendighet. Ikke peke på «hans manglende erfaring» fordi du ikke kommuniserer om hva du liker. Det er nok av kvinner her inne som kan fortelle at menn som har hatt masse partnere eller lange forhold ikke nødvendigvis er noe bedre. 🤦♂️ Anonymkode: e3cf2...375 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du må jo snakke med han og ikke oss🤦♂️🤦♂️🤦♂️ Kommunikasjon er ikke å gå til høneflokken å kakle, men å kommunisere med partneren sin. lære opp… hvor får du det fra? Må man ikke lære opp alle og enhver på hva en selv liker? Det er selvstendighet. Ikke peke på «hans manglende erfaring» fordi du ikke kommuniserer om hva du liker. Det er nok av kvinner her inne som kan fortelle at menn som har hatt masse partnere eller lange forhold ikke nødvendigvis er noe bedre. 🤦♂️ Anonymkode: e3cf2...375 Lære opp er hans ord😉 Prøver komunisere men han er ikke vant med å snakke om sex og jeg vill ikke presse han. Er litt usikker og fornøyd med det vi har men av og til nyskjerrig men vansklig å snakke eller prøve no heller.. Anonymkode: 6e9b0...a2b
remix2020 Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 21.23): Han har ikke så mye erfaring. Sexen er kjedelig og ikke så bra. Stort sett jeg som må være på toppen. Jeg savner å ha intens sex med klining, bruke hender og tunge på hverandre.. nå er det kyssing og jeg som rir han, av og til han som er på toppen litt. Jeg vet ikke helt hvordan lære han opp eller si hva jeg liker for han er bare fornøyd med ting sånn. Noen som har har gode råd og erfaringer å dele? Gjerne fra menn! Anonymkode: 6e9b0...a2b Hei. Mann her. Den beste sexen skaper dere sammen, men dere må jo snakke sammen om det. Det blir sikkert litt prøving og feiling, men det gjør ingenting. Sammen finner dere et sexliv som tilfredstiller begges behov. Hvis det er noe du vil, må du snakke med han om det og ta styringen😉.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Skrevet 30. juli 2023 Du sier du rir han. Sitt oppå hele fyren. Ri lår, penis, bryst og ansikt. Gni klitoris mot han slik at han skjønner hva som teller. Gjør dette mens du tar på deg selv, der det kjennes godt. Gjør deg til sentrum for fokus. Vis ditt behov rett og slett. Etterhvert vil han ta hintet og kontroll, og da er leken igang. . Anonymkode: 7bf8a...9f5
Bamseklemmer Skrevet 30. juli 2023 #7 Skrevet 30. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 21.23): Han har ikke så mye erfaring. Sexen er kjedelig og ikke så bra. Stort sett jeg som må være på toppen. Jeg savner å ha intens sex med klining, bruke hender og tunge på hverandre.. nå er det kyssing og jeg som rir han, av og til han som er på toppen litt. Jeg vet ikke helt hvordan lære han opp eller si hva jeg liker for han er bare fornøyd med ting sånn. Noen som har har gode råd og erfaringer å dele? Gjerne fra menn! Anonymkode: 6e9b0...a2b Jeg ser behovet av savnet ditt.. Ikke alltid like lett å finne en mann som er utforskende i sexen. Men det kommer stort sett, at sex ikke blir diskutert i dating fasen.. Når jeg dater spør jeg om sexlysten til kvinner, hva de vil oppleve? hvilken drømmer de har og hva de fantaserer om. På den måten klare jeg å skille ut kvinner, som har felles interesse. Jeg synes.. eller jeg vet jo også at ulik sexlyst og ulik interesser bare skaper til kaos i sexlivet, men det skaper også konflikter i samlivet. Jeg er da interresert i å ta vare på at forholdet skal holde lenge, for dette gjør jeg for begges fordel. Uttallige ganger har jeg hørt at jeg er både frekk og spydig, som spør om lille sexpraten. Som er avgjørende at vi vil fungere som par.. Littavsporing her nå TS, men du skjønner meg sikkert godt hvorfor jeg spør tidlig i datingfasen? 😅 Jeg tror dette med å få engasjert mannen er værre jo eldre de blir.. For du føler det er kleint å gi beskjed hva han skal gjøre? Altså en mann burde jo vite såpass.. og jeg synes kvinner kan forlange såpass også av menn. Jo det blir kjedelig, for sexliv er og skal være teamwork. Det skal være gjensidig, og rettferdig for å få variasjoner, for å oppnå det beste samlivet og sexen ever❤️ Hadde jeg kjent han skulle jeg ha gitt deg tips.. Men usikkerheten av hvilken mann han er, får meg ikke til å gi riktig svar. Menn kan være som en stein, det nytter ikke å prate med dem.. for de endrer seg ikke i det hele tatt. Menn med høy sexlyst burde jo være bra, men det hjelper også svært lite hvis han er egoist. Og enkelte menn kan jo ikke kysse en gang, de skjønner liksom ikke vitsen.. Litt synd TS, men jeg synes du har en vanskelig oppgave foran deg. Jeg har forsket litt på dette om han virkelig elsker deg? Høres det brutalt ut? Men manglende egasjement og deltakelse i sexen, er et av tegnene på at han er ferdig seksuellt.. eller kansje på tur ut døra? Altså, jeg sier ikke "dump han", men du må være skikkelig tålmodig hvis det ikke skjer noe endringer med han. Så kudos! hvis du ikke gir deg så lett💙 Endret 30. juli 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Bamseklemmer Skrevet 30. juli 2023 #8 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du sier du rir han. Sitt oppå hele fyren. Ri lår, penis, bryst og ansikt. Gni klitoris mot han slik at han skjønner hva som teller. Gjør dette mens du tar på deg selv, der det kjennes godt. Gjør deg til sentrum for fokus. Vis ditt behov rett og slett. Etterhvert vil han ta hintet og kontroll, og da er leken igang. . Anonymkode: 7bf8a...9f5 Enig... Facesitting får enkelte menn til å våkne og få bakoversveis✔️ 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Skrevet 30. juli 2023 Bor dere sammen? For hvis dere ikke gjør det så er det enkelt å sende meldinger. "Savner deg skikkelig, lyst til å kline med deg. Hadde du vært her nå så skulle du fått massere hele meg. Naken." "Tenker masse på deg, du gjør meg så tent. Fantaserer om at du står bak meg, kysser meg i nakken, småbiter litt, samtidig som du tar skikkelig på puppene mine, drar meg inntil deg slik at jeg kjenner hvor hard du er. At du drar ned buksa mi og leker med klitten min til jeg nærmest bønnfaller deg om å få komme og at du ta tar meg bakfra" Anonymkode: 8a276...220 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bor dere sammen? For hvis dere ikke gjør det så er det enkelt å sende meldinger. "Savner deg skikkelig, lyst til å kline med deg. Hadde du vært her nå så skulle du fått massere hele meg. Naken." "Tenker masse på deg, du gjør meg så tent. Fantaserer om at du står bak meg, kysser meg i nakken, småbiter litt, samtidig som du tar skikkelig på puppene mine, drar meg inntil deg slik at jeg kjenner hvor hard du er. At du drar ned buksa mi og leker med klitten min til jeg nærmest bønnfaller deg om å få komme og at du ta tar meg bakfra" Anonymkode: 8a276...220 Nå kjører vi. Anonymkode: 7bf8a...9f5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #11 Skrevet 30. juli 2023 Du må snakke med ham. Gi bekreftelse når han gjør noe du liker, ønsk deg ting. Jeg har aldri opplevd at en mann har reagert negativt når jeg har sagt «Å, kan du ikke X, Y, Z…» Det er ikke nødvendigvis noe problem å være uerfaren. Derimot kan det være et problem om den ene er mye mindre seksuelt nysgjerrig enn den andre. Er man nysgjerrig nok vil man jo utforske og å ha glede av å oppdage hva partneren tenner på. Anonymkode: d96ef...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå