Gå til innhold

Hore på sporet?

Gjest barne- og familiemedister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

........

Endret av baby-E
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
........

Dét var min første kommentar også!

Skrevet

"Hun har aldri klandret menn som oppsøker horer. Tvert imot, hun mener at mye av skylda ligger hjemme hos kona. Snart vil hun lage kurs for norske kvinner, slik at de lærer seg å holde mannen sin hjemme.

- Ikke det at jeg legger skylda på kvinner. For det første ligger det litt i menns natur å oppsøke horer. Men norske kvinner er ikke de flinkeste i verden til å dolle seg opp. Alle kvinner må legge en slagplan for å holde på mannen sin. Du må kunne hore lite grann. Alle menn vil se kona si i hofteholder og høye hæler. "

Ja ja... - det er vel som min veninne sa en gang for mange år siden lettere frustrert; Du skal være den beste vennen, den forståelsesfulle og elskelige konen, en god husmor, en supermamma, A-student og karrierekvinne - samt hore og madonna på kveldstid... Og for all del - jeg syns ikke det hun står frem med er riktig, men der er jo et snev av sannhet i det.. De fleste menn ville nok ikke være utro (ikke kvinner heller) dersom de følte de fikk alt de trengte av spenning og oppmerksomhet hjemme...

Så kanskje har hun et poeng?? Både denne damen og min gode veninne :ler:

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg blir fornærmet på menns vegne - makan til generalisering og undervurdering...

Skrevet

Snakk om å undervurdere mannen. Å si at mannen er styrt av sin potens har vi vel alle hatt lyst å si, men kanskje ikke riktig så høyt at Dagbladet hørte det.

Skrevet

:ler:

Hvis det er sånn som hun sier, at kvinner på akseptere å være nummer to og innse sin rolle, så skjønner jeg ikke helt hvorfor man skal anstrenge seg sånn for å holde på mennene.

Da foretrekker jeg å være alene og være nummer én ;)

Skrevet
-  I ni av ti tilfeller er det samme oppskriften. Det viktigste er: Ikke bitch. Mange menn blir kritisert og snakket nedlatende til av partnerne sine. Det må kvinner plukke av seg med en gang.

Dette tror jeg imidlertid på.

Det kan ofte være noe med måten kvinner kommuniserer på, og særlig når det kommer til arbeide med hus og unger...

Gjest christineemily
Skrevet

Å kjære vene, for et slitsomt liv hun må ha oppi hodet sitt :overrasket: !

Skrevet
-  Kvinner må være villige til å være nummer to. Først når du har innsett din rolle, kan du lykkes i å holde på mannen din.

Den var frisk! :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Med fare for å bli moderert, håper jeg min framtidige kone blir en klar nummer 1 foran Bente Lyon.

Skrevet

Hei Medister,

jeg har et spørsmål til deg: hva for slags glede har du av å etterligne andre menneskers overskrifter på sine tråder?

Når noen skriver "Tore på sporet", så lager du en egen som heter "Hore på sporet", osv. i det uendelige.

Jeg oppfatter det som at du gjør narr av de som laget tråden først (den som du etterlikner).

Synes du det er realt av deg å holde på slik?

Skrevet

Nå er ikke jeg den medisteren du spør, men når barne- og familiemedisteren legger ut tråder med parodititler, så har han innhold som omhandler noe helt annet, og som ikke kan sammenlignes i det hele tatt. Bortsett kanskje fra kosemose, musekose, mosekose,...osv parodiene.

Og hvorfor bryr du deg?

Barne- og familiemedisteren er her for å underholde oss, og det er han ganske god til.

Stå ikke der ute og frys, gå heller hjem.

Eller ta gardintrappa i hjørnet der, og sett deg på en av bærebjelkene til det nye, høye, fine taket vårt...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det er en ære å bli parodiert. Forøvrig har ingen av mine innlegg blitt det, medistern er ond.

Skrevet

Stakkars djevelavkom :troest:

.. men da har kanskje ikke titlene dine vært fengenede nok - ta det som en utfordring du :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Tror kanskje jeg må bli muslimhater, eller homohetser.

Skrevet
Tror kanskje jeg må bli muslimhater, eller homohetser.

Det tro'kke jeg du er no god til.

Du må finne på noe annet..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Det tro'kke jeg du er no god til.

Du må finne på noe annet..

Jeg var akkurat i gang med å lage en spammesak med antiislam, som jeg kunne lime inn ved forskjellige gjestenick. Tror nok derimot du har helt rett...hrmmf.

Endret av Devil's Spawn
Skrevet

Jeg synes ikke det i dagblad-artikkelen var politisk ukorrekt i det hele tatt jeg? Men eks-hora blander kanskje sine egne preferanser med hva kvinner generelt liker, angående oppvaskkost f.eks. Blir jeg dumpa av dama fordi jeg av og til også tar min del av fellesansvaret? Hrmph.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...