AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Jeg hadde en abort for 3 uker siden, blødde mye i 2 uker, den siste uken er det mye brun utflod. Litt klumper.. er det vanlig? Jordmor jeg snakket da jeg skulle ta abort, sa at en nesten ikke blør ved en kirurgisk abort, og det gir seg etter 1 uke. Men jeg ringte legen og de sier det helt sikkert (?) er normalt, uten å sjekke? Andre som har opplevd det? Anonymkode: ff2d4...235
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Jeg hadde komplikasjoner etter kirurgisk abort (rester). Jeg blødde veldig mye, mye klumper og hadde vondt i korsryggen. Ville sett det litt an om roet seg til brun utflod. Men ta kontakt med lege om du får feber! Anonymkode: 5f403...3f4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg hadde komplikasjoner etter kirurgisk abort (rester). Jeg blødde veldig mye, mye klumper og hadde vondt i korsryggen. Ville sett det litt an om roet seg til brun utflod. Men ta kontakt med lege om du får feber! Anonymkode: 5f403...3f4 Ja jeg har vondt i magen på ene siden. Øm. Men legen vil visst ikke ta meg inn.. har ikke feber. hadde du feber? Anonymkode: ff2d4...235
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg har vondt i magen på ene siden. Øm. Men legen vil visst ikke ta meg inn.. har ikke feber. hadde du feber? Anonymkode: ff2d4...235 Jeg hadde forresten kirurgisk abort jeg og.. Anonymkode: ff2d4...235
Apekatten Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja jeg har vondt i magen på ene siden. Øm. Men legen vil visst ikke ta meg inn.. har ikke feber. hadde du feber? Anonymkode: ff2d4...235 Ring sykehuset. Jeg hadde komplikasjoner etter etter medisinsk abort. Jeg ringte og fortalte at jeg hadde smerter, jeg fikk komme inn på kontroll med en gang. Jeg hadde rester som de måtte fjerne.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja jeg har vondt i magen på ene siden. Øm. Men legen vil visst ikke ta meg inn.. har ikke feber. hadde du feber? Anonymkode: ff2d4...235 Nei, jeg bare blødde mye og hadde vondt nederst i ryggen. Men om man får feber haster det å få hjelp. Jeg og ble fortalt det var normalt i første omgang av fastlege og legevakt, uten å bli sjekket. Så stol på deg selv. Anonymkode: 5f403...3f4
chi Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 Jeg blødde i 5-6 uker etter en kirurgisk abort. Hadde ikke så mye smerter, da. En kollega av meg blødde like lenge som meg. Tror det er relativt vanlig.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 Apekatten skrev (6 timer siden): Ring sykehuset. Jeg hadde komplikasjoner etter etter medisinsk abort. Jeg ringte og fortalte at jeg hadde smerter, jeg fikk komme inn på kontroll med en gang. Jeg hadde rester som de måtte fjerne. Har ringt sykehuset. De vil ikke ta meg inn. «Er nok normalt» er det eneste dei sier når Jeg ringer. Anonymkode: ff2d4...235
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, jeg bare blødde mye og hadde vondt nederst i ryggen. Men om man får feber haster det å få hjelp. Jeg og ble fortalt det var normalt i første omgang av fastlege og legevakt, uten å bli sjekket. Så stol på deg selv. Anonymkode: 5f403...3f4 Ok. Jeg blør ikke, bare mye brunt utflod, med klumper av og til… og veldig øm nederst i magen. jeg får ringe igjen på mandag og si at de skal sjekke meg! Da er det 3 gangen jeg ringer, flaut. Anonymkode: ff2d4...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå