Gå til innhold

Utro og orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, det kan man ikke. Klart vi vil ha orgasme, hvorfor skulle vi ikke det? Det er bare å bli godt kjent med sin egen kropp og ikke være redd for å lære mannen hvordan den fungerer, så er det ingen grunn til at ikke også vi kvinner skal komme hver gang.

Jeg har selv aldri prøvd vibrator - og vil ikke heller. Noen damer blir «vibratorskadd» - altså at man har gjort seg avhengig av den typen kraftig stimulans som en vibrator gir og ikke lenger klarer å komme på annen måte.

Anonymkode: c7156...5ec

Ja, du har selvsagt rett. Jeg sitter bare her å juger jeg. Orgasme er svaret på alt, glem nytelse det er sluttresultatet som teller. 
:ironi:

Jeg kjenner kroppen min godt, har ikke noe problem med å få orgasme alene. Selv uten vibrator 😉

Anonymkode: d8704...9d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, du har selvsagt rett. Jeg sitter bare her å juger jeg. Orgasme er svaret på alt, glem nytelse det er sluttresultatet som teller. 
:ironi:

Jeg kjenner kroppen min godt, har ikke noe problem med å få orgasme alene. Selv uten vibrator 😉

Nå er det jo ikke helt utenkelig at din orgasme, eller manglende orgasme kan ha stor betydning for en mannlig partners opplevelse av sexen.

Det er jo ikke spesielt opphissende å bli fortalt at "orgasme nei, det fikser jeg best på egenhånd, når jeg er helt alene" 

AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (13 timer siden):

Det er det jo ikke, men vil tro at de aller fleste menn ville foretrukket en kvinne som kommer lett og flere ganger, enn ei som aldri kommer. Eller krever svært lang tid og spesifikk teknikk, eventuelt er 100 prosent "ferdig" etter en orgasme. Jeg har opplevd alle variantene, og vet hva jeg hadde desidert mest glede og utbytte av....

Så har du de mennene som virkelig elsker å jobbe for kvinnens nytelse. Som ikke har behov for at kvinnen skal komme lett, men som nyter å leke med henne. 

Av erfaring så er det de orgasmene som krever litt arbeid som er både kraftigst og varer lengst. Selvfølgelig er dette individuelt, som med alt annet. 

Anonymkode: 2241b...1c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (34 minutter siden):

Nå er det jo ikke helt utenkelig at din orgasme, eller manglende orgasme kan ha stor betydning for en mannlig partners opplevelse av sexen.

Det er jo ikke spesielt opphissende å bli fortalt at "orgasme nei, det fikser jeg best på egenhånd, når jeg er helt alene" 

Jeg har aldri sagt det til noen på den måten, man har jo gjerne kommunisert en stund med en mulig partner. Hvor jeg forteller at jeg har vansker med å komme sammen med en partner. Dette for å fjerne et stressmoment, både for meg selv og han. 

Jeg har muligens vært heldig med partnere da for jeg har aldri fått noen klager. Men du vil nok mene at de har vært misfornøyd uten å si noe. Rart de gidder å ha sex med ei som er defekt da. 

Jeg er alltid leken og delaktig så jeg ligger ikke bare på rygg og venter på at det skal være over. Elsker lange økter hvor vi gir hverandre nytelse. 
Er alltid klar for sex, liker å utforske. Han må gjerne klå så mye han vil på meg og jeg klår like mye. 
Så jeg tror ikke jeg er så ille uansett, og du får mene akkurat hva du vil 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 16.48):

Tenker bare litt ut av boksen her; hva om hun har mer enn én vibrator? Det er ikke noe begrensning på antall man kan eie meg bekjent... Det finnes også søte små reisevarianter som passer i veska eller sminkepungen...

Anonymkode: a0801...433

Men det blir jo oppdaget når man skal registrere vibrator nummer 2 i det nasjonale vibratorregisteret? Mener du at det finnes kvinner der ute med uregistrerte vibratorer???

Anonymkode: a4ffc...e61

AnonymBruker
Skrevet

Elskeren hennes hadde nok en grov kuk som evnet å gi henne orgasme uten hjelp.

Anonymkode: 3c448...92e

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har aldri sagt det til noen på den måten, man har jo gjerne kommunisert en stund med en mulig partner. Hvor jeg forteller at jeg har vansker med å komme sammen med en partner. Dette for å fjerne et stressmoment, både for meg selv og han. 

Jeg har muligens vært heldig med partnere da for jeg har aldri fått noen klager. Men du vil nok mene at de har vært misfornøyd uten å si noe. Rart de gidder å ha sex med ei som er defekt da. 

Jeg er alltid leken og delaktig så jeg ligger ikke bare på rygg og venter på at det skal være over. Elsker lange økter hvor vi gir hverandre nytelse. 
Er alltid klar for sex, liker å utforske. Han må gjerne klå så mye han vil på meg og jeg klår like mye. 
Så jeg tror ikke jeg er så ille uansett, og du får mene akkurat hva du vil 😊

Kan du ikke onanere sammen med partneren da? Hvis det er på den måten du oppnår orgasme. Eller dere kan finne en sexstilling der du enkelt kan stimulere deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (45 minutter siden):

Kan du ikke onanere sammen med partneren da? Hvis det er på den måten du oppnår orgasme. Eller dere kan finne en sexstilling der du enkelt kan stimulere deg selv. 

Jo, det gjør jeg også uten at det hjelper 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, det gjør jeg også uten at det hjelper 😊 

Hva med å onanere foran ham da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 22.24):

Ts her

Hun jeg er gift med MÅ ha vibratoren sinn for å få orgasme, derfor det litt rare spørsmålet. Får det ikke på noen annen måte, jeg har prøvd det meste, samme har de hun har vært sammen med før. Kun den som funker. Men hun har vært utro, men skjønner ikke hva hun får utav det uten den.

Anonymkode: 94cbc...d56

Den brutale sannheten er nok at dama di er helt normal, men at du er utilstrekkelig.

Du må ta deg sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

At hun må ha vibrator med deg, betyr ikke nødvendigvis at hun må ha det med andre. Når jeg er skikkelig tent på samboeren, kommer jeg veldig lett uten hjelp av vibrator. Andre ganger, når jeg kanskje er mer trøtt enn tent men likevel har sex for kosens og intimitetens skyld, må jeg ha vibrator for å klare å komme. På samme måte ville jeg nok ikke hatt behov for vibrator med en jeg var nyforelsket i, med all opphisselsen og spenningen det innebærer. 

Videre - som andre har poengtert her - handler utroskap om veldig mye mer enn orgasme. Mitt inntrykk er jo at sexen ved utroskap kan være helt middelmådig, særlig hvis det kun skjer én gang. Derimot handler det ofte mer om spenning, oppmerksomhet og begjær. 

Anonymkode: 9d8b3...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...