Gå til innhold

Utro og orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ts her

Hun jeg er gift med MÅ ha vibratoren sinn for å få orgasme, derfor det litt rare spørsmålet. Får det ikke på noen annen måte, jeg har prøvd det meste, samme har de hun har vært sammen med før. Kun den som funker. Men hun har vært utro, men skjønner ikke hva hun får utav det uten den.

Anonymkode: 94cbc...d56

Hvordan vet du at hun ikke hadde med seg vibrator da hun møtte elskeren? Eller så er han bare bedre i senga enn deg og hun får orgasme uten vibrator. Tenk, det er faktisk mulig!!!!

Anonymkode: 14a59...ca8

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her

Hun jeg er gift med MÅ ha vibratoren sinn for å få orgasme, derfor det litt rare spørsmålet. Får det ikke på noen annen måte, jeg har prøvd det meste, samme har de hun har vært sammen med før. Kun den som funker. Men hun har vært utro, men skjønner ikke hva hun får utav det uten den.

Sex er også deilig selv om man ikke alltid får orgasme :) 

Anonymkode: 3237b...13f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det ser jeg ingen grunn til.

Anonymkode: fdb1f...b0c

Nei men jeg tror mannen din ser en grunn til det

Anonymkode: c9f48...eda

• Nyttig 2
Skrevet

Min elsker gir meg de heftigste orgasmer uten vibrator. Jeg er si tel, men vi er ikke i et forhold. Fwb vil være mer riktig å si. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Når kvinner er utro er det fordi mannen ikke har sett henne, forført henne, begjæret henne...(osv) Når mannen er utro er det fordi han er en usympatisk drittsekk. Rart det der... 🙄

Anonymkode: fe619...53a

Galt er galt uansett kjønn, men det er mye avskum her inne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her

Huff, så vondt 💔 Ikke finn deg i dette ❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her

Spenning, bedre sex enn med deg, følelsen av begjær, bli pult av en større pikk, av en mer attraktiv mann, følelsen av fysisk tiltrekning +++

Det er mye hun kan få ut av det. Så er det også sånn at de som mener de ikke kan få orgasme vaginalt rett og slett bare ikke har blitt pult ordentlig. 

Anonymkode: dc7dc...f8d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Spenning, bedre sex enn med deg, følelsen av begjær, bli pult av en større pikk, av en mer attraktiv mann, følelsen av fysisk tiltrekning +++

Det er mye hun kan få ut av det. Så er det også sånn at de som mener de ikke kan få orgasme vaginalt rett og slett bare ikke har blitt pult ordentlig. 

Anonymkode: dc7dc...f8d

Å fy faen som du suger som menneske.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

De fleste kvinner trenger å stimulere klitoris for å få orgasme. Så nå spør jeg egentlig dere kvinner som har vært utro. Når dere møter den dere er utro med for å ha sex, får dere noe utav det uten å få orgasme selv? Da vibratoren ligger igjen hjemme på soverommet og som du må ha for å få orgasme. 

Jeg har kommet i skade for å være utro x antall ganger, men aldri fått orgasme ved de tilfellene. Orgasme får jeg kun med mannen.

Da kan man lure på hvorfor jeg gidder å være utro, da jeg egentlig ikke har noe interesse av å være utro.

For jeg er aldri utro i edru tilstand, aldri med den samme personen flere ganger, og jeg har aldri kontakt med vedkommende i etterkant. 

Anonymkode: ab852...f79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har kommet i skade for å være utro x antall ganger, men aldri fått orgasme ved de tilfellene. Orgasme får jeg kun med mannen.

Da kan man lure på hvorfor jeg gidder å være utro, da jeg egentlig ikke har noe interesse av å være utro.

For jeg er aldri utro i edru tilstand, aldri med den samme personen flere ganger, og jeg har aldri kontakt med vedkommende i etterkant. 

Høres ut som en alvorlig personlighets forstyrrelse.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da må du få hjelp. 

Tips til dere med vibrator er å legge den vekk. Det er mulig å få dette til uten. Forstår menn synes dette er rart. Utro menn vil alltid sprute ut siden sin, så at kvinner ikke kommer ved utrosex er litt rart. 

Anonymkode: a44d3...b20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da må du få hjelp. 

Tips til dere med vibrator er å legge den vekk. Det er mulig å få dette til uten. Forstår menn synes dette er rart. Utro menn vil alltid sprute ut siden sin, så at kvinner ikke kommer ved utrosex er litt rart. 

Hjelp med å få orgasme, eller hjelp med å slutte å være kronisk utro? Tipper på at du mener det første. Faen for noe møkka folk her inne, venter bare på å modereres nå. 

• Liker 1
Skrevet

Som nevnt av andre her kan en nyte deilig sex uten orgasme.

Det jeg reagerer på er at TS setter likhetstrekk med utroskap som ONS, det er jo ingen selvfølge.

Mange har faste elskere når de er utro, og kan bygge gode relasjoner og lære hverandre kjenne, og gjerne ha sitt eget lager av leketøy.

Og for de kvinner som ikke får orgasme uten vibrator, er det helt utelukket at de har sex uten? Nei, selvsagt er det ikke slik.

AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (2 minutter siden):

Som nevnt av andre her kan en nyte deilig sex uten orgasme.

Det jeg reagerer på er at TS setter likhetstrekk med utroskap som ONS, det er jo ingen selvfølge.

Mange har faste elskere når de er utro, og kan bygge gode relasjoner og lære hverandre kjenne, og gjerne ha sitt eget lager av leketøy.

Og for de kvinner som ikke får orgasme uten vibrator, er det helt utelukket at de har sex uten? Nei, selvsagt er det ikke slik.

Da får de holde seg single!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (12 timer siden):

Om man trekker ifra "i`en" i "AI"- så  mistenker jeg faktisk det, ja...  "Utro og orgasme" i tittel, og kombinert med  HI som jeg ikke på noen måte kan forstå sammenhengen i er ganske så 🤖-aktig, spør du meg 😅

Det er lett å forstå sammenhengen. Han er redd for at kona er utro, men siden vibratoren ligger trygt i nattbordskuffen, er han trygg på at hun hvertfall ikke får noen orgasmer ute. Så da tenker han at hun ikke er utro - men blir i tvil - og lurer da på om kvinner synes det er noen «vits» i å være utro om de ikke får orgasme…

Anonymkode: cac38...267

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Da får de holde seg single!

Hvem må holde seg single?

Kvinner som ikke får orgasme uten vibrator eller kvinner som er utro? Hva har dette med innlegget til TS å gjøre? Spørsmålet er ikke om de kan være utro, men om en kan ha glede av sex, uten vibrator.

Prøv å holde fokus på tema her, så blir det litt ryddigere.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det handler ikke alltid om orgasmen i seg selv. Det kan være behov for bekreftelse (Og nei, det behøver ikke være slik at det er din manglende oppmerksomhet som har ført henne dit. Mange synes det er veldig spennende med oppmerksomhet fra andre også), det kan være nærheten, og det kan være spenningen i seg selv. Altfor mange menn tar ansvar for hennes utroskap siden hun ofte ikke klarer å ta ansvar for det selv. Det er merkelig nok så og si alltid mannens feil. Man ser jo også i denne tråden at det med en gang hintes det mot og spekuleres i at mannen er for dårlig i senga, mens hadde dette vært skrevet av en kvinne ville han vært drittsekken. 

Poenget er at selv om hun er avhengig av vibrator for å få orgasme, kan hun få mye ut av utroskapen (Det er også mulig at elskeren har vibrator hos seg. Jeg har selv en vibrator i nattbordsskuffen, som jeg ikke bruker på meg selv, for å si det slik). Selv om det som oftest er midlertidig, og kan handle om hennes egne ubehandlede issues. Uansett er hun ikke noe å spare på. Kom deg videre, og ikke heng igjen i fortiden. Du fortjener bedre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her

Hvorfor i ville hælvete skrev du hovedinnlegget på den måten du gjorde da? Når det er en konkret kvinne du snakker om?

Anonymkode: 3b739...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere menn er alltid så opphengt i orgasmen.

Kvinne, midt i livet. Orgasme har aldri vært målet med sex for min del. Det er «icing on The cake»

Man kan ha en kake som er 

-perfekt, med nydelig glasur. 
-ganske middelmådig med god glasur.
-dritgod kake, uten glasur.

Sistnevnte er ikke langt unna førstnevnte i totalopplevelse. 

Anonymkode: 97af3...d2e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nå er jeg singel og ikke utro, men når jeg har sex, kommer jeg uten noen form for klitorisstimuli. Kommer fort ved penetrering, men kommer jo selvsagt også om han såvidt er borti klitorisen med tungen, skal ikke mange sekunder til 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...