Gå til innhold

Utro og orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner trenger å stimulere klitoris for å få orgasme. Så nå spør jeg egentlig dere kvinner som har vært utro. Når dere møter den dere er utro med for å ha sex, får dere noe utav det uten å få orgasme selv? Da vibratoren ligger igjen hjemme på soverommet og som du må ha for å få orgasme. 

Anonymkode: 94cbc...d56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klitorisstimuli skjer jo ikke utelukkende med vibrator. F.eks slikking er fin klitorisstimuli.

Anonymkode: 877da...7b0

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha hva? Kanskje du skulle ventet litt med å bekymre deg for sex.

Anonymkode: 3b739...73b

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste kvinner trenger å stimulere klitoris for å få orgasme. Så nå spør jeg egentlig dere kvinner som har vært utro. Når dere møter den dere er utro med for å ha sex, får dere noe utav det uten å få orgasme selv? Da vibratoren ligger igjen hjemme på soverommet og som du må ha for å få orgasme. 

Altså… Du tror man ikke kan stimulere klitoris uten vibrator? 

Anonymkode: eb992...156

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har virkelig lite kunnskap om kvinners seksualitet og nytelse. 

Anonymkode: 2241b...1c0

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Hun jeg er gift med MÅ ha vibratoren sinn for å få orgasme, derfor det litt rare spørsmålet. Får det ikke på noen annen måte, jeg har prøvd det meste, samme har de hun har vært sammen med før. Kun den som funker. Men hun har vært utro, men skjønner ikke hva hun får utav det uten den.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i hvert fall enorm glede av sex også de gangene jeg ikke får orgasme. Sex er ikke bare orgasme. Og jeg bruker ellers aldri vibrator for å få orgasme.

Kan jo også hende at elskeren hennes greier å gi henne orgasme uten vibrator...

Anonymkode: df1a8...34d

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her

Hun jeg er gift med MÅ ha vibratoren sinn for å få orgasme, derfor det litt rare spørsmålet. Får det ikke på noen annen måte, jeg har prøvd det meste, samme har de hun har vært sammen med før. Kun den som funker. Men hun har vært utro, men skjønner ikke hva hun får utav det uten den.

En kan ha veldig deilig sex selv om en ikke får orgasme. Hun kan kjenne behov for nærhet, begjær,  å føle seg begjært. Kan være mange grunner det.

Og kan jo være hun faktisk fikk orgasme også.

Må legge til at jeg på ingen måte forsvarer utroskap.

Anonymkode: 6296f...4f5

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mannen min må jeg ha vibrator for å komme. Med elskeren min er vibratoren totalt overflødig da han faktisk gidder gjøre en innsats for min nytelse 😉

Anonymkode: fdb1f...b0c

• Liker 11
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med mannen min må jeg ha vibrator for å komme. Med elskeren min er vibratoren totalt overflødig da han faktisk gidder gjøre en innsats for min nytelse 😉

Vet mannen pm elskeren? 

Anonymkode: b5d83...0ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker bare litt ut av boksen her; hva om hun har mer enn én vibrator? Det er ikke noe begrensning på antall man kan eie meg bekjent... Det finnes også søte små reisevarianter som passer i veska eller sminkepungen...

Anonymkode: a0801...433

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vet mannen pm elskeren? 

Anonymkode: b5d83...0ae

Nei, det ser jeg ingen grunn til.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker bare litt ut av boksen her; hva om hun har mer enn én vibrator? Det er ikke noe begrensning på antall man kan eie meg bekjent... Det finnes også søte små reisevarianter som passer i veska eller sminkepungen...

Anonymkode: a0801...433

Eller så har mannen hun var utro med en samling selv 😇

• Liker 3
Skrevet

Er denne tråden virkelig laget av et menneske? 😅

:KG:

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap handler da ikke bare om orgasme. Sex er så mye mer enn de tre sekundene med muskelsammentrekninger. Kanskje elskeren hennes ser det på samme måte, og gir henne all den flørten, oppvartningen, komplimentene, begjæret, kosen, utforskingen, leken og nytelsen hun  har savnet i alle år.

Anonymkode: 877da...7b0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg vært utro mot mine partnere, men det er kun min nåværende kjæreste som har klart å gi meg orgasme uten bruk av vibrator. Just sayin. 

Anonymkode: 273d1...2ec

• Liker 2
Gjest Lurven
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (7 minutter siden):

Er denne tråden virkelig laget av et menneske? 😅

:KG:

Er nok sånn AI

AnonymBruker
Skrevet

Når kvinner er utro er det fordi mannen ikke har sett henne, forført henne, begjæret henne...(osv) Når mannen er utro er det fordi han er en usympatisk drittsekk. Rart det der... 🙄

Anonymkode: fe619...53a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Er nok sånn AI

Om man trekker ifra "i`en" i "AI"- så  mistenker jeg faktisk det, ja...  "Utro og orgasme" i tittel, og kombinert med  HI som jeg ikke på noen måte kan forstå sammenhengen i er ganske så 🤖-aktig, spør du meg 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige.
Jeg var sammen med ei jente og vi ble etterhvert samboere.
Hun hadde aldri fått orgasme sammen med en partner før - kun alene. Men første gang vi hadde sex..jepp, da fikk hun orgasme. Noe som var litt morsomt, var at jeg var jomfru og hun var den første jeg lå med.

Anonymkode: 347c4...699

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...