Gå til innhold

Endometriose og vondt i lysk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg har endometriose. Veldig mild, fikk det påvist for noen år siden i forbinselse med prøvde å bli gravid. 

Har siste halvåret oppdaget at jeg har noen dager i syklusen mye smerter i lysken på venstre. Kan dette ha med endometriose eller kan det være andre årsaker?

Er det flere med endometriose som har opplevd dette?

Anonymkode: 0c9ba...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har endometriose og kjenner ikke igjen det. Men smertene kan jo oppleves ulike også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri opplevd det spesifikt, men jeg har endometriose som sprer seg rundt i bukhulen, så jeg får menssmerter i levra 🙄 så alt er mulig

Anonymkode: f01bd...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan være eggløsningen du kjenner. Greit og skrive ned de dagene du kjenner det. Noen ganger har vi smerter som man ikke finner ut av. Ja jeg hadde endo selv i yngre år i høy grad og smertene kunne variere. Eggløsningsmerter kan kjennes ut som menssmerter og være sterke. er du bekymra så tenker jeg at et legebesøk er nødvendig. 

Anonymkode: 92741...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det kan være eggløsningen du kjenner. Greit og skrive ned de dagene du kjenner det. Noen ganger har vi smerter som man ikke finner ut av. Ja jeg hadde endo selv i yngre år i høy grad og smertene kunne variere. Eggløsningsmerter kan kjennes ut som menssmerter og være sterke. er du bekymra så tenker jeg at et legebesøk er nødvendig. 

Anonymkode: 92741...323

Dette skjer 3-4 dager etter eggløsning

Anonymkode: 0c9ba...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...