AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Jeg blir gal snart og har allerede kastet bort mye penger på fuktighetskremer. Alle fuktighetskremer jeg har prøvd blir enten for fete, for lette eller for "dewy". Liker selvsagt best en matt eller naturlig "finish", jeg har mye porer og ujevn hud så "dewy" hud gjør dette mer synlig. Dere andre som har fet hud, hva i alle dager bruker dere? Siste jeg prøvde nå var Dr. Ceuracle Vegan Kombucha tea gel. Huden ble bare klissete og ekkel. Mange gels gjør huden min bare klissete. Anonymkode: 1a5f3...488
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 https://www.apotera.no/clear-start-cooling-aqua-jelly-59ml?gclid=CjwKCAjwzo2mBhAUEiwAf7wjklW71h6ruOiogafD6OSKOiwosCI9B4kCN2Lcu5RUg2_hCLUG0nC_5hoCHToQAvD_BwE Har du prøvd denne? Jeg har bare prøvd den på handa altså, men syntes konsistens var så god at jeg har vurdert å kjøpe den flere ganger ☺️ på vinteren er huden min for tørr, men på sommeren tror jeg det hadde holdt lenge med denne.. Anonymkode: 1dfa1...ae0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 La Roche-Possay sin Effaclair-serie 👍🏻 Anonymkode: e71fc...6b2
Roci Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 Har du forsøkt Erborian Bamboo Matte? Du kan også forsøke å innføre BHA og niacinamide i hudpleierutinen din for å bedre hudstrukturen.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 Spør av nysgjerrighet siden jeg har veldig tørr hud og det blir derfor nesten vondt uten krem. men hvorfor trenger du hudkrem hvis du har fet hud? Anonymkode: 4f2ce...efb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spør av nysgjerrighet siden jeg har veldig tørr hud og det blir derfor nesten vondt uten krem. men hvorfor trenger du hudkrem hvis du har fet hud? Anonymkode: 4f2ce...efb En fet hud kan være fuktfattig. Videre kan kombinert/lett tørr hud bli fetere om den ikke får riktig fuktighetskrem. Stram hud er fuktfattig, skjellene/flassende hus - tørr/mangler fett. Anonymkode: babf2...c53 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En fet hud kan være fuktfattig. Videre kan kombinert/lett tørr hud bli fetere om den ikke får riktig fuktighetskrem. Stram hud er fuktfattig, skjellene/flassende hus - tørr/mangler fett. Anonymkode: babf2...c53 Ok da forstår jeg ☺️ takk for svar ☺️ Anonymkode: 4f2ce...efb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Skrevet 28. juli 2023 Jeg fant ut at stort sett alle kremer jeg prøvde med mattende effekt tettet porene, så jeg har godtatt litt blank hud så lenge jeg ikke får kviser/whiteheads. Bruker også foundation med fukt og høy faktor (no7 Protect & Perfect spf 50). Fikk resept på Solantra av legen, hjelper godt på min hud, men jeg har nok mild rosacea. Ellers liker jeg HydraLuminous fra no7 (normal, ikke sensitiv), masse fukt. Av og til kjøper jeg fuktserumet også, når de har 50% på hele serien. Simple har en kjempegod fuktgel, Water Boost gel, men finner den nesten aldri. Anbefaler også peeling powder fra Sensai. Dyrt, men drøyt. Mulig det finnes rimeligere varianter. Har ønsket meg det til bursdagen i årevis, holder minst ett år, om ikke to 😄Peeling med korn er altfor hardt for huden. Bruker rens og toner fra Spotless, går alltid tilbake til dem. Brukte fuktighetskremen tidligere, men de byttet formula og da funket den ikke lenger. Anonymkode: afa54...1f4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Skrevet 28. juli 2023 Sjekk ut https://karebeauty.no. De har fantastiske produkter. De har produkter for fet hud også. Jeg har prøvd det meste. Men disse produktene er i en egen klasse Anonymkode: 56561...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå