Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen råd i forbindelse med legging.

jeg har frem til nå ammet i søvn hver eneste kveld. Det fungerer dessverre dårlig å bysse i søvn og så legge henne over i senga.

Nå nærmer det seg at jeg skal i jobb igjen og vi ønsker veldig at både far og jeg kan dele på leggingen og at jeg også kan ha muligheten til å dra bort en kveld om jeg skulle ønske det.

vi har derfor prøvd litt denne uken på å legge henne i egen seng. Første kveldene prøvde vi litt opp-ned-metoden, med veldig dårlig hell(endte med å amme i søvn igjen som vanlig) 

vi har seng med hjul på og i kveld så la jeg henne i senga og gynga på senga, hun gråt ganske mye. Tilslutt lente jeg meg over og strøk hun over ryggen til hun sovna, og hun sovna jo faktisk!!

men jeg får litt dårlig samvittighet for hun gråt jo en del og jeg får vondt av henne. Samtidig så tenker jeg at jeg er jo i rommet med henne og stryker på henne, jeg tar henne bare ikke opp.

er dette innafor? 
dere som ammet i søvn når prøvde dere en annen metode og evt. hvilken? 

Anonymkode: 27ef6...143

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trenger noen råd i forbindelse med legging.

jeg har frem til nå ammet i søvn hver eneste kveld. Det fungerer dessverre dårlig å bysse i søvn og så legge henne over i senga.

Nå nærmer det seg at jeg skal i jobb igjen og vi ønsker veldig at både far og jeg kan dele på leggingen og at jeg også kan ha muligheten til å dra bort en kveld om jeg skulle ønske det.

vi har derfor prøvd litt denne uken på å legge henne i egen seng. Første kveldene prøvde vi litt opp-ned-metoden, med veldig dårlig hell(endte med å amme i søvn igjen som vanlig) 

vi har seng med hjul på og i kveld så la jeg henne i senga og gynga på senga, hun gråt ganske mye. Tilslutt lente jeg meg over og strøk hun over ryggen til hun sovna, og hun sovna jo faktisk!!

men jeg får litt dårlig samvittighet for hun gråt jo en del og jeg får vondt av henne. Samtidig så tenker jeg at jeg er jo i rommet med henne og stryker på henne, jeg tar henne bare ikke opp.

er dette innafor? 
dere som ammet i søvn når prøvde dere en annen metode og evt. hvilken? 

Anonymkode: 27ef6...143

Så lenge dere trøster, så er det ikke farlig at de gråter litt. Noe annet om hun blir helt hysterisk. Her bysser vi i søvn; koser på ryggen, holder i hånda. Er ikke alltid barnet er enig i at det skal legge seg, men det sovner ofte veldig for nå :) 

Anonymkode: f982e...1aa

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig at barn gråter. Det er en protest. Så lenge det ikke bikker over i hysterisk gråt (da mener jeg man tar opp) eller blir liggende alene, så er det viktigst at dere bare er der. Trøster og stryker på, kanskje synger litt om det er noen sanger barnet liker. Man må gjerne ta noen sånne kamper.

Anonymkode: 74aa6...ce8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme❤️

Anonymkode: d78ce...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...