Gå til innhold

Dere som har ungdom med lett pu og førerkort.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min er 17 nå og skal på habiliteringstjenesten for å se om han kan ta førerkort. 

Hvordan foregår dette? Tar det lang tid? Får de lov til å øvelseskjøre med andre, eller må de ta alt ved en kjøreskole?

Noen? 

Anonymkode: ac57b...a4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig ingen med lett pu får lappen. De er til fare for andre bilister!!

Anonymkode: 55d45...0ca

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg håper virkelig ingen med lett pu får lappen. De er til fare for andre bilister!!

Det kommer vel an på fungeringsevnen. Det er mange andre som er til stor fare i trafikken, men som allikevel vil få førerkort. Mange har en lett grad av PU, uten at andre rundt vet noe om det. De klarer seg selv, med noe veiledning, er i full jobb osv. 

Anonymkode: f49b2...9be

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjerp deg! Mange får lappen,men må gjennom ekstra testing først. Noe kanskje alle burde vært.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kommer vel an på fungeringsevnen. Det er mange andre som er til stor fare i trafikken, men som allikevel vil få førerkort. Mange har en lett grad av PU, uten at andre rundt vet noe om det. De klarer seg selv, med noe veiledning, er i full jobb osv. 

Anonymkode: f49b2...9be

Store forskjeller. Sønnen min går på vgs og skal ut I arbeidslivet etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...