AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Sønnen min er 17 nå og skal på habiliteringstjenesten for å se om han kan ta førerkort. Hvordan foregår dette? Tar det lang tid? Får de lov til å øvelseskjøre med andre, eller må de ta alt ved en kjøreskole? Noen? Anonymkode: ac57b...a4e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Jeg håper virkelig ingen med lett pu får lappen. De er til fare for andre bilister!! Anonymkode: 55d45...0ca 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg håper virkelig ingen med lett pu får lappen. De er til fare for andre bilister!! Anonymkode: 55d45...0ca Det kommer vel an på fungeringsevnen. Det er mange andre som er til stor fare i trafikken, men som allikevel vil få førerkort. Mange har en lett grad av PU, uten at andre rundt vet noe om det. De klarer seg selv, med noe veiledning, er i full jobb osv. Anonymkode: f49b2...9be 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg håper virkelig ingen med lett pu får lappen. De er til fare for andre bilister!! Anonymkode: 55d45...0ca Skjerp deg! Mange får lappen,men må gjennom ekstra testing først. Noe kanskje alle burde vært. Anonymkode: ac57b...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kommer vel an på fungeringsevnen. Det er mange andre som er til stor fare i trafikken, men som allikevel vil få førerkort. Mange har en lett grad av PU, uten at andre rundt vet noe om det. De klarer seg selv, med noe veiledning, er i full jobb osv. Anonymkode: f49b2...9be Store forskjeller. Sønnen min går på vgs og skal ut I arbeidslivet etterhvert. Anonymkode: ac57b...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå