AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Vi er på en gathering i helga. Mye familie. Jeg får plutselig øye på broren min sin ex som jeg ikke har sett på mange år. Vi klemmer og prøver å prate litt men mye styr rundt. Så kommer broren min og hilser på de også. Han hilser på sin ex, hennes nye mann, pluss noen andre folk. Veldig hyggelig tone, broren min går videre for å hilse på noen andre. Så mens jeg står der sier eksen hans til mannen sin og de andre: "Det der var altså min eks som jeg var sammen med for ** år siden" Venner av de: "så hyggelig da kan trygt si du har gjort ei oppgradering! Hahahaha!" Hun: "HAHAHAhahahahaha xD" Dette sa hun mens jeg stod der. Jeg vet de siktet til broren min sitt utseende, for han er snill som dagen er lang. Og behandlet henne veldig fint mens de var sammen. Så jeg vet det ikke er noe stygt med personligheta hans. Men han hun er sammen med nå ser jeg jo er veldig kjekk. Det jeg lurer på er om jeg burde si noe til henne om det? Fikk så dårlig samvittighet når jeg bare stod der mens de lo sånn og fikk vondt av min bror. Kan jeg si at jeg ikke syntes noe om at hun vitset sånn om han? Eller blir det veldig dramaqueen.? Anonymkode: fa553...1bd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Ubentenktsomt av den som sa hun hadde oppgradert, visste kanskje ikke ar du var søsteren? Men ellers, gå videre, ikke bli en drama queen. Anonymkode: deba0...6e1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Hvis du sier det, som du skrev «Jeg synes ikke noe om at hun sa det hun sa» - så blir du ikke oppfattet som dramaqueen. Men jeg ville i utgangspunktet ikke ha tatt det opp i ettertid, men sagt det der og da - hvis du først skulle ha sagt noe. Anonymkode: 6b4ea...79d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du sier det, som du skrev «Jeg synes ikke noe om at hun sa det hun sa» - så blir du ikke oppfattet som dramaqueen. Men jeg ville i utgangspunktet ikke ha tatt det opp i ettertid, men sagt det der og da - hvis du først skulle ha sagt noe. Anonymkode: 6b4ea...79d Skjønner. Jeg bare ble så satt ut, ting gikk fort og der var mye støy. Så turte ikke si noe. Også tenkte jeg på at jeg hadde blitt lei meg hvis broren min hadde hørt slikt om meg og han ikke hadde sagt noe... Anonymkode: fa553...1bd
Kattugla Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Høres ut som disse ufine vennene er klare for oppgradering. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 For noen fæle folk! Så lavmål å komme med slike kommentarer. Jeg ville ikke tatt noe mer kontakt med henne noensinne mer. Anonymkode: 486e9...33f 1
NiceOrNothing Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi er på en gathering i helga. Mye familie. Jeg får plutselig øye på broren min sin ex som jeg ikke har sett på mange år. Vi klemmer og prøver å prate litt men mye styr rundt. Så kommer broren min og hilser på de også. Han hilser på sin ex, hennes nye mann, pluss noen andre folk. Veldig hyggelig tone, broren min går videre for å hilse på noen andre. Så mens jeg står der sier eksen hans til mannen sin og de andre: "Det der var altså min eks som jeg var sammen med for ** år siden" Venner av de: "så hyggelig da kan trygt si du har gjort ei oppgradering! Hahahaha!" Hun: "HAHAHAhahahahaha xD" Dette sa hun mens jeg stod der. Jeg vet de siktet til broren min sitt utseende, for han er snill som dagen er lang. Og behandlet henne veldig fint mens de var sammen. Så jeg vet det ikke er noe stygt med personligheta hans. Men han hun er sammen med nå ser jeg jo er veldig kjekk. Det jeg lurer på er om jeg burde si noe til henne om det? Fikk så dårlig samvittighet når jeg bare stod der mens de lo sånn og fikk vondt av min bror. Kan jeg si at jeg ikke syntes noe om at hun vitset sånn om han? Eller blir det veldig dramaqueen.? Anonymkode: fa553...1bd De kunne jo ikke vite du va søsteren . Hadde hevet meg over det , å tenkt vel , han er god som gull , ditt tap 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 Jeg ville slått meg til ro med vissheten om at bror var heldig som slapp å dele livet med henne (og hennes omgangskrets)... Anonymkode: 7a087...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå