BMD Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Er det noen forskjell? Er Works sitt bare for små brev og sånn?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Nei, de er stort sett like. Jeg har begge, men bruker bare word, for det er det de fleste andre gjør (Works og Word er ikke kompatible på en måte, altså, hvis jeg sender en Works-fil til noen som bare har Word så får de den ikke opp, så jeg må skrive ting i Wordpad=jeg installerte Word og slipper det problemet;))
BMD Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2006 OK. Da skiter jeg i Works. Takk for hjelpen!
Cata Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Nei, de er stort sett like. Jeg har begge, men bruker bare word, for det er det de fleste andre gjør (Works og Word er ikke kompatible på en måte, altså, hvis jeg sender en Works-fil til noen som bare har Word så får de den ikke opp, så jeg må skrive ting i Wordpad=jeg installerte Word og slipper det problemet;)) ← Du kan skrive i Works og så lagre dokumentet som *.doc . Da skal det kunne leses i Word. Men jeg skal ærlig innrømme at det har misset på det der såpass mange ganger (skjønner ikke hvorfor, men av og til hadde mottakerne problemer selv om jeg gjorde det slik) at jeg gav opp hele Works. Hvis du ikke har lyst til å bruke mange tusen på en MS Office pakke, så kan jeg minne om at OpenOffice er gratis og der går det helt fint å lagre dokumenter som *.doc slik at de som har Word kan lese det. Eneste problemet jeg har hatt der, er at grafer laget i regneark i OpenOffice kan få et litt annet utseende når de blir hentet inn i Excel. Teksbehandling og presentasjoner er det imidlertid ingen problemer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå