AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Del Skrevet 28. juli 2023 Hvis jeg kjøper en tv derfra, kan man også få folk til å kjøre den hjem og stille den inn mot en sum i betaling? Er dette vanlig? Senere skal jeg handle tre store hvitevarer til kjøkkenet og da lurer jeg på hva som er vanlig: tar de med seg det gamle og kaster det? Innstallerer de oppvaskmaskin og slikt som må gjøres med tingene, eller må en ringe etter fagfolk utenom? Jeg aner ikke. Gjør du? Anonymkode: 58b9d...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 28. juli 2023 #2 Del Skrevet 28. juli 2023 Det er mulig å betale extra for installasjon og retur av gamle varer ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Del Skrevet 28. juli 2023 Oppvaskmaskin håper jeg ikke en sjafør fra elkjøp installerer. Anonymkode: ab2d4...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oppvaskmaskin håper jeg ikke en sjafør fra elkjøp installerer. Anonymkode: ab2d4...57c De har ikke kvalifiserte folk som gjør den jobben? Anonymkode: 58b9d...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har ikke kvalifiserte folk som gjør den jobben? Anonymkode: 58b9d...428 Tvilsomt de har det med i en bil der de frakter varer. Det kan skje lekkasje og den som installerer er da ansvarlig. Anonymkode: ab2d4...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Del Skrevet 28. juli 2023 Så hvis jeg skal ha en kjøl/frys og oppvaskmaskin, så må hvitevare-vvs-fagfolk kontaktes i tillegg? Anonymkode: 58b9d...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Del Skrevet 28. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis jeg kjøper en tv derfra, kan man også få folk til å kjøre den hjem og stille den inn mot en sum i betaling? Er dette vanlig? Senere skal jeg handle tre store hvitevarer til kjøkkenet og da lurer jeg på hva som er vanlig: tar de med seg det gamle og kaster det? Innstallerer de oppvaskmaskin og slikt som må gjøres med tingene, eller må en ringe etter fagfolk utenom? Jeg aner ikke. Gjør du? Anonymkode: 58b9d...428 TV: Ja det kan man få, det er ganske vanlig. Spesialt å få den levert hjem Hvitevarer: Ja de kan ta med de gamle å kaste de (mot betaling) . Ja de kan montere også oppvaskmaskin (mot betaling) https://www.elkjop.no/product/tjenester-og-tilbehor/tjenester/tjenester-hvitevarer/installasjon-av-oppvaskmaskin/INSTALLDISH Anonymkode: f044b...888 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Del Skrevet 28. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Oppvaskmaskin håper jeg ikke en sjafør fra elkjøp installerer. Anonymkode: ab2d4...57c Hvorfor svare når de ikke har peiling i det hele tatt? 2 hours ago, AnonymBruker said: De har ikke kvalifiserte folk som gjør den jobben? Anonymkode: 58b9d...428 De kan montere og har kvalifiserte folk Anonymkode: f044b...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Del Skrevet 28. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Så hvis jeg skal ha en kjøl/frys og oppvaskmaskin, så må hvitevare-vvs-fagfolk kontaktes i tillegg? Anonymkode: 58b9d...428 Nei Elkjøp (og sikker Power og Skousen) kan montere dette, https://www.elkjop.no/tjenester-og-tilbehor/tjenester/tjenester-hvitevarer Anonymkode: f044b...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #10 Del Skrevet 28. juli 2023 Tusen takk, det var positive nyheter. Kan de stille inn kanaler på ny tv også? Jeg har mange tommeltotter og ønsker å kjøpe litt tjenester som lar meg slippe å fomle for en gangs skyld. Anonymkode: 58b9d...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #11 Del Skrevet 28. juli 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk, det var positive nyheter. Kan de stille inn kanaler på ny tv også? Jeg har mange tommeltotter og ønsker å kjøpe litt tjenester som lar meg slippe å fomle for en gangs skyld. Anonymkode: 58b9d...428 Ja det kan de Anonymkode: f044b...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 28. juli 2023 #12 Del Skrevet 28. juli 2023 Jeg kjøper som regel alltid hjemkjøring så det er ikke noe problem. Kjøper som regel fra Skousen eller Elkjøp og det funker bra. De kan sikkert hjelpe med tv og innstilling og altså men det er jo ikke vanskelig å ordne selv heller. Når det gjelder oppvaskmaskin så fikk jeg en rørlegger til å gjøre det sånn at i tilfelle det skulle være noe så er det ikke min feil og da går det på forsikringen. Sist jeg kjøpte oppvaskmaskin så hadde de ikke det tilbudet men det har nok vært etterspurt kan jeg tenke meg. De hvitevarene jeg ikke har solgt har de tatt med seg når de har levert, betalte vel et par hundre for det og. Er veldig greit når man kan gjøre det på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #13 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oppvaskmaskin håper jeg ikke en sjafør fra elkjøp installerer. Anonymkode: ab2d4...57c Hvis det allerede har stått en oppvaskmaskin der er det altså ikke noe hokus pokus å koble den gamle fra og koble en ny til. De fleste, meg selv inkludert, klarer dette selv, så hvorfor det skulle være så veldig skummelt at en sjåfør gjør det, forstår jeg ikke. Anonymkode: 13911...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå