Gå til innhold

Intervju om bryllupsmusikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Innlegget er slettet, da det bryter med Kvinneguidens regler.

Er du journalist eller lignende og ønsker å bruke forumet i jobb- eller studiesammenheng, må du ta kontakt med Gry (red), for finne en løsning i samråd med henne.

Du kan heller ikke poste innlegg som inneholder identifisering av deg selv eller andre gjennom navn, adresse, telefonnummer eller e-postadresser.

Misty (mod)

Endret av Misty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det morsomme er da at hvis jeg ikke oppgir hvem jeg er med navn og telefonnumme, så får jeg ikke lov av nemda for personvern å bruke personer jeg finner her inne til masterprosjektet mitt. Det er en enkel verden :)

Skrevet
Det morsomme er da at hvis jeg ikke oppgir hvem jeg er med navn og telefonnumme, så får jeg ikke lov av nemda for personvern å bruke personer jeg finner her inne til masterprosjektet mitt. Det er en enkel verden :)

Kontakt Gry, så finn de ei løysing, verre er det ikkje!

Skrevet
Kontakt Gry, så finn de ei løysing, verre er det ikkje!

Ja, det er jo ikke de her sin skyld, det er bare litt merkelig og typisk hvis du skjønner :) Jeg har sendt en mail til Gry, så jeg håper det ordner seg nå. Bare si ifra hvis du vil intervjues forresten:)

Skrevet
Ja, det er jo ikke de her sin skyld, det er bare litt merkelig og typisk hvis du skjønner :) Jeg har sendt en mail til Gry, så jeg håper det ordner seg nå. Bare si ifra hvis du vil intervjues forresten:)

Rakk ikkje lese innlegget ditt før det vart sletta, så eg anar ikkje kva det dreier seg om, men akademikar som eg er lar eg meg gjerne intervjue! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...